Frontpage probleem - HELP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Witkees, 31 aug 2004.

1. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    HELP

Ik zit met het volgende probleem. Bij onze hondenclub heeft iemand de site gemaakt in Frontpage. Na wat ruzie wil deze persoon de info niet meer delen en afstaan.

Ik heb de bestaande site gedownload met een FTP programma en op sommige pagina's weer wat wijzigingen aangebracht. Dit werkt allemaal nog prima.
    Nu het probleem:

Als ik een zelfde soort pagina wil maken of kopieeren dan krijg ik de kopjes van de pagina niet aangepast. Weet iemand hoe ik in Frontpage een kopie of nieuwe pagina kan aanmaken en dan toch alles kan veranderen ?

Ik hoop dat iemand mijn vraag snapt, anders zal ik proberen het anders uit te leggen. Een voorbeeld pagina van de site waar het om gaat is: http://www.whvn-whiteswissshepherddog.nl/Introductie.htm

zodra ik een mogelijke oplossing heb, zal ik deze link natuurlijk direct verwijderen omdat het niet mijn bedoeling is om een vorm van reclame te maken, maar echt met een probleem zit.

Alvast bedankt voor je moeite met meedenken

Adriaan alias Witkees / Sir White nl

2. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke kopjes bedoel je dan precies .... Ik zie namelijk niet helemaal wat je bedoelt.

Edit ---> Ik zie namelijk op meerdere plekken kopjes staan, zodoende ;)

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  3. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel de rode kop "Welkom bij de ZWHVN".
    Dit is een nieuwe pagina in het geheel. Als ik deze zeg maar kopieer, dan heb ik niet de mogelijk om daar een andere naam aan te geven.

4. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij de ZWHVN is GEEN pagina, het is 'n plaatje.
    /EDIT

en 't is bij mij ook geen knop.

kijk:

http://www.whvn-whiteswissshepherddog.nl/Introductie_files/Introductie_heading.gif

Al die headings zijn overigens plaatjes, kom ik net achter 8)

5. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit trouwens iets wat automatisch wordt gegenereerd door Frontpage bij het maken van een nieuwe pagina ?

Ik wil dezelfde style houden als waarmee mijn voorganger is begonnen, maar weet alleen niet hoe ik die kopjes/headings kan aanpassen.

Alvast weer bedankt

6. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, deze persoon heeft dus een tekenprogramma gebruikt om die dingen te maken omdat het plaatjes zijn .... Als je nergens de templates van die plaatjes hebt wordt het moeilijk om dezelfde stijl te blijven hanteren.

Het editten van deze plaatjes om ze aan jouw smaak aan te vallen is namelijk uiterst k** en wordt nooit mooi.

Paint Shop Pro ... Adobe Photoshop .... Maar net wat ik zeg, je hebt de templates van de plaatjes nodig.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    De maker van de vorige site heeft gewoon het programma Xara Webstyle 4 gebruikt. Ik denk niet dat je door gewoon kopieren en aanpassen hetzelfde resultaat krijgt. Met dat programma moet je echter zo kunnen maken toch?
    http://www.xara.com/products/webstyle/

8. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mogelijk moeten kunnen zijn als die gifs standaard zitten ingebakken in dat programma ja ... ik twijfel er alleen aan dat die beste man (zoals uit mijn link boven blijkt) voor alles dat programma heeft gebruikt.

9. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    @ElectricHead & Hordo:

Ik wil jullie HEEL ERG BEDANKEN voor de moeite die jullie hebt genomen om het me even uit te leggen. Ben weer wat wijzer geworden en weet nu dat ik een eventuele header zelf moet maken en die inpassen in Frontpage.

We gaan weer fris aan de slag ! toppie

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  10. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    NP .... webdesign is een van m'n grotere hobbies dus tja, ik help anderen graag. ;)

Als je nog hulp nodig hebt, PM me dan maar of vraag 't hier verder.

Ik wens je veel succes verder en ben blij dat ik je heb kunnen helpen.

Deel Deze Pagina