opbellen, zeggen dat er iets mee mis is, wachten op je nieuwe controller kapotte controller opsturen tenminste zo moest ik het doen goede service daar....
Dat wat Mickey_NL zegt klopt, ik heb om 19:00 gebelt en kreeg inderdaad een Nederlander eraan , en ik krijg een nieuwe controler opgestuurd *) *) *) Kosteloos omdat het binnen de garantie valt . Nice Service MS .....
het is inderdaad waar ... ik bel net met de support .... je hebt 2 jaar garantie op je XDoos ... huh?!?!?! ... was toch 1 jaar??? ... nee, 2 jaar ... oohjjeesss ... ik heb 'm nog 'n jaartje langer in de garantie .... nou maar hopen dat morgen dat cleanen van de lens enig nut heeft.
jah dat moet idd... alleen als je je nieuwe controller hebt ontvangen.. dan pas moet jij m opsturen...
Maar ik krijg het idee dat er aardig wat mensen zijn die ervaring hebben met xbox/controller opsturen, allemaal kapotte spulletjes?
mijn xbox was de 1e week gelijk 'dood' gaf helemaal geen kick meer... opgestuurd.... ben nu weer een happy gamer!! mn controller was nadat ik weer kon gamen kapot gegaan... ook opgestuurd... nou dan word je echt kwaad hoor!!