Gemakkelijkste game ooit ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biscuitje, 29 apr 2003.

1. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    House of the dead 3, uitgespeeld in 31 minuten en dat nog wel met een controller en geen lightgun :D
    Ja ik had het getimed..collega van me kwam dr mee dat ie em in een half uur had uitgespeeld en ik geloofde hem niet..

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion frenzy

zo uit te spelen

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Sorry, daar ben ik het niet mee eens. DOA 3 is juist een spel met een hele slimme AI. Je moet ook niet op easy spelen, dan kan je met je vingers in je neus alles blocken en counteren. Bovendien is uitspelen bij DOA, de story mode. Die is echt niet zo makkelijk op very hard. Dan vind ik Mortal Kombat nog makkelijker. Die is echt zo uit te spelen.
    Bovendien is DOA leuker tegen vrienden dan Mortal Kombat juist doordat het spel zo goed in elkaar zit.. niet echt slechte AI dus.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Need for Speed hot pursuit 2. Je kunt bijna iedere race op je sokken winnen, de politie geeft het erg snel op, en je kunt overal vol op de gas. Het eninge waardoor het lang duurt, zijn de vele races in hot pursuit en championship mode.

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

nounou mortal kombat is misschien niet zo moeilijk, maar heeft wel 26x26 (!!!) unlockable dingen. dus je kan wel zeggen dat ie een goeie langdurigheid heeft en dat het behalen van alle extra's MOEILIJK is, in tegenstelling tot DOA3, et ziet er allemaal wel mooi uit enzo met die graphics maar voor de rest is het een klotespel vind ik.

het is wel een lekker spel om te spelen maar na een week was ik er al op uitgekeken. ook met z'n 2en heb je niet superveel lol. (behalve als je die dronken kill neemt, maar zo'n een heb je in MK: DA ook)

6. Craven

Craven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn makkelijkste game ooit was Max Payne.
    Maar het was ook wel 1 van de vetste games.
    En als games vet zijn speel je veel:)
    Daarom was ie zo uit.
    Enne die 1e Harry Potter was ook zo uitgespeeld

7. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Die eerste Harry Potter game! Ik had hem gekocht, was ie binnen 2 dagen uit te spelen en een jaar lang speelde ik het niet meer... Zonde van het geld!

8. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook mijn games staan allemaal te verstoffen , wacht op smart op halo 2 want dat is een klassieker en ga ik zeker vaak spelen. net zoals halo 1 helemaal grijs draaaien
    :)

9. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gemakkelijkste game ooit?? Eens denken........ Agent Under Fire voor de Xbox en tja er zijn er zo veel! Voor de PC is dat Die Hard: Nakatomi Plaza.

aaaaaaaaaarrrrrggggg!!! :mad: |:- Martines, Halo sucks????!!!! Verklaar je eens nader aub wat je zo dom aan Halo vindt??

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  10. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik geen eigen mening hebben? Oke, ik zal zeggen waarom ik Halo slecht vindt: Ik vindt de levels saai. Mag het soms niet? Wordt ik soms door mijn hoofd geschoten omdat ik Halo slecht vindt?

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    hp2 2 easy

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waar staat hp2 voor?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Harry Potter 2 lijkt me he! |:-

kijk dan bij z'n games die hij heeft...:confused:

he no offence mate! :cool:

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar staat ook hp2. Maar bedankt voor de informatie.:)

15. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er niet mee eens dat je bij DOA3 zo alle extra's behaald. Probeer maar eens alle costumes te unlocken.

16. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat lukt ook niet zo gemakkelijk.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    the bouncer op de ps2.
    Binnen 1,5 uur had ik hem uitspeeld en als je de filmpjes doordrukte dan in 45 min.

18. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    splintercell is een week had ik hem uit

19. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT 2002 zeker wel..

20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zelda four swords.. op een kleine 2 uur heb je hem uit met z'n 2en.. en als je elkaar nooit zou kloten misschien nog wel korter.. daar staat wel tegenover dat de levels elke keer wat anders zijn en het daarom interessant is het gewoon overnieuw te spelen..

Deel Deze Pagina