het kan echt! Hier kan je gratis voor 1 maand xbox games huren! en ze zeggen dat er geen addertjes onder het gras zitten!
ARGH kijk dan eens hier: http://www.plusdvd.nl/join_step1.asp?actie=1 /edit Ik heb net een mailtje gestuurd naar hun om te vragen of je dan ook xbox games kan huren
Het aanbod qua XBOX games is echt overweldigend: - The Sims X-box - The Elder Scrolls III - MORROWIND - Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball - Unreal Championship II Niet dus... Het is idee is wel aardig...ik ken het principe wat zij daar hanteren wel. De buren van mijn vriendin huren zo via het web films... Voor een vast bedrag per maand mag je onbeperkt films huren. Hoe meer je betaald, hoe meer films/games je tegelijk mag huren.
Geloof me... Je huurt het, je speelt het en je koopt het niet. UC speelt zo snel dat het eigenlijk niet leuk meer is... Constant rennen....rennen....rennen...en nog eens rennen.... Zodra je maar ff stil staat ben je de lul, want dan krijg je een lading ammo op je af geknalt... Al mogen de graphics nog zo mooi zijn in dit spel......je ziet er niks van...het spel is gewoon TE snel. Maar dat is mijn mening...
dat plusdvd is wel erg voordelig veel voordelig dan naar de videotheek als je film gek bent en xbox spellen wil huren(er komen steeds meer spellen) dan is dit zeker een aanrader!!
Weet niet of dit zo goed is maar ik weet wel dat xbox spellen huren bij de videotheek duur is. Ik wilde laatst iets huren en toen moest ik voor 1 dag 5 euro betalen . Nou, dan hoeft het voor mij niet hoor.
Ik vind het opzich niet duur. Als je na gaat wat een paar demo's je al kosten. Ach ja, iedereen zijn mening.
Als je voor meer dan 15 euro per maand films/xbox spellen huurt is het misschien de moeite waard. Ik huur bijna nooit films (koop meestal alleen de films die ik echt goed vind) dus ik zou zoiets echt nooit doen.
14,95 euro staat voor dat je 1 film per keer in huis mag hebben... heb je hem gezien stuur je hem terug mag je weer andere nemen... 2 films tegelijk kost 19,95 en 3 films 24,95
het opsturen van een dvd duurt 1 dag terug sturen 2 Als je hem dan 1 dag bekijkt... krijg je dus om de 4 dagen een nieuwe film thuis.... uitgaande van 20 dagen per maand (ptt bezorgt hier niet op zondag, maandag en feestdagen) kan je dus 5 films huren voor 14,95 3 euro per film, bij de meeste videotheken betaal je 5 euro per film, maar dan zit je niet vast aan de vaste kosten van 15 euro
En de videotheek heeft ook meer aanbod, is makkelijker kwa tijden. Je hebt het ook meteen, kdenk dat ik maar bij de oude vertrouwde videotheek blijf.
De videoboer waar ik altijd dvd'tjes huur vraagt €3,50 (vind 5 euro wel errug veel hoor Daarvoor kan ik naar de bioscoop zowat :{ ) Ofterwel, de site is duurder dan videotheek.. Plus nog een eens een vast bedrag per maand. Stelletje oplichters als je 't mij vraagt...
Ik heb de site eens bekeken en eerlijk gezegd lijkt het me wel wat. De dichtsbijzijnde videotheek ligt zo'n 5 kilometer bij mij vandaan en aangezien ik geen auto heb, te lui ben om te fietsen en de bustijden echt waardeloos zijn vind ik het wel een goed alternatief. Daar komt nog eens bij dat die videotheek best duur is... 5 euro voor de nieuwste releases die dan ook nog eens voor zes uur 's avonds terug moeten zijn.
Videotheek bij mij: 1dagfilm en 2 gewone dagfilm mag je dus 1 dag houden zoals altijd die andere 2 mag je 3 dagen houden kost 5 euro.. anyway waar het hierzo om gaat is dat je bij plusdvd 1 maand gratis gebruik kunt maken, en daarna krijg je brief of je het wil verlengen... wil je dat niet doe je nix... en stopt het vanzelf... dus misschien proberen waart,... niet voor de xbox games (totaal van 4) maar de dvd's zijn toch altijd wel leuk
niet helemaal waar, want betaal je 24,95 (daarmee kun je 3 films tegelijk in huis hebben) dan kun je dus 15 films huren voor 24,95 oftewel 1,66 per film