Halo is co-op echt misschien nog wel veel bruter dan dat je in je 1tje speelt! echt zonde om dat niet te hebben gedaan!
ik heb intussen al een 2de controller en zoals jullie zeggen is het bijna nog vetter dan single player, die co opp., mr multiplayer is wel een beetje saai met 2
ikzelf heb halo wel weggedaan omdat ik die game te vaak heb gedaan. zeker de SP 10 x uitgehaald en met co-op nog vaker. multiplayer ook al te vaak gedaan, nee ikzelf vond het echt saai na al die tijd. ach ja, ikzelf mis em al een beetje
Als je halo terug brengt ,, kun je je xbox ook inleveren.. Koop wat meer controllers.. En experience the thing that's called MULTIPLAYER of Cooperative play.. It's WICKED
en dit......dit is wel de meest grote bull shit die ik ooit gehuurd heb. jij bedoelt dus dat de xbox helemaal nix waard is als je geen halo hebt? wat een ONZIN.
Kom op nou niet zo loos gaan posten hij kan dat vinden en jullie kunnen dit ook vinden maar hier gaat het ff niet over.Ik hou halo zelf ook want ik kan hem gewoon niet weg doen omdat ik het nog steeds de beste xbox game tot nu toe vind.
je kunt met zijn 4-en spelen en 2-en 3-en en natuurlijk xboxen linken en dan kun je sommige lvls met 16 spelers max. spelen!
valt wel mee hoor, je vindt elkaar zo, maar je kunt bv. blood gulch met zijn 16-en spelen! dan vind je elkaar nog sneller.
niet weg doe, het is een leuke game, an als je em uitgespeeld hebt hebt je altijd nog legendary en coop en MP
Ckers wel top, maar kan tog wel saai worden, hoe top hij ook is.... want dat was bij mij het geval. played to much, and got boring.
ZUCHT!!!!!!! ik heb er trouwens wel een beetje spijt van dat ik hem heb weggedaan maarja, iedereen maakt wel is fouten
Ik heb hem bijna een jaar nu en hij verveelt nog niet. Dat vind ik persoonlijk toch vrij wonderlijk........