ok ik ben denkik wel de domste en minst wetende van computers van het hele xbw forum maar , ik heb iets nodig om .DAT files te openen, met wat kan ik dat doen??? (ps. ik ben bezig met setup factory) :d greetzz blonkie
notepad (kladblok) werkt meestal wel, kan je stukken ontleden ligt eraan hoe hard coded het is, anders zou je een prog in visual basic of visual c++ moeten schrijven om een .dat bestand te lezen.
martini , het is de bedoeling voor vb. de fototjes aan de zijkant of bovenkant te wijzigen , of tekst te veranderen.... (da laaste minder) IK WEET HET MINST !
Kweet het , keb het van jou gezien (h) gwoon beetje van alle .DAT files , gwoon vb. men foto of funny pics derbij zetten of zo , gwoon iets om dat te openen en te bewerken greetzzz blonkie
wel, ik d8 dat die .DAT files een soort van "tekeningsjes" waren die je kon bewerken en zo , maar jij zegt nu dat dat nie mogelijk is aja mijn avatar foto is arne (noedel) , die ken je wel e martini greetzzz blonkie en slaapie slaapie
Dit gaat duidelijk helemaal nergens over. Blonkie, wees eerst maar eens wat duidelijker voordat je iets hier vraagt, en zoek ook eerst met google voordat je het vraagt want aan dit soort onnodige threads hebben we niks. -Closed.