me friend zei dat ik beter naar frs (daar heb ik fable heb gekocht) kan gaan, is dat waar of zijn me kansen groter bij ms
frs zal je echt geen nieuw spel geven...waarom zouden ze? omdat jij er neit goed eme om gaat? je xbox er neit goed mee omgaat...? blijve zeure bij M$!
En als je nou eens zou zeggen hoe oud die doos is kan ik je ook wat beter helpen... Alle info die je kan vinden over die doos kan relevant zijn, hoe irrelevant het soms ook lijkt...
maar ik denk dat er ondertussen wel genoeg gezegd is... Het is nou gewoon een zaak van MS bellen.. Wat valt er nog meer te zeggen? FRS heeft idd geen zin, die gasten hebben er niks mee te maken. jou xbox was t probleem.
ik ga het toch proberen. want fable deed al gelijk raar toen ik het voor de 1e keer speelde. liep al gelijk vast(dus er stond niet disc dirty or dameged)maar dat vond ik niet zo raar omdat ie het ook bij topspin en pgr2 maar die doen het nu nog.en me xbox heeft nog een gerantie tot mei 2005
Daar heb je deels gelijk in. Het hangt er van af hoe FRS zich opstelt. Officieel zijn ze (deels) verantwoordelijk voor het probleem; ze zijn immers de leverancier van een ondeugdelijk product. De FRS mag daarom niet de klant de deur uitsturen omdat de garantie op de XBOX er nog wel op zit. Dat is iets wat FRS en MS onderling moeten regelen, feit blijft dat FRS leverancier is, en verplicht is als tussenpersoon te fungeren als de klant daar om vraagt. Of je dit ook daadwerkelijk krijgt is vers twee, veel medewerkers zijn niet op de hoogte van deze wet...
Hij heeft alleen het spel bij de FRS gehaald he. Z'n xbox flipte ook bij andere games dus het ligt hem hoogstwaarschijnlijk niet aan de game Fable, maar aan de xbox. Het is echter wel mogelijk dat Fable al onder de krassen zat toen hij hem daar gekocht had (gebeurd daar wel vaker). Maar dat is helaas niet meer te bewijzen natuurlijk.
slurp geit heeft wat tegen mij.ik vertel het alleen op een andere manier omdat jullie het niet begijpen
In dat geval moet je FRS vervangen bij de winkel waar ie hem gekocht heeft. En betreft de krassen die er al in zitten, dat probleem hebben ze ook regelmatig bij Bart Smit. Oplossing: ik vraag altijd een gesealde versie, of anders kijk ik altijd voordat ze hem in het doosje doen of er krassen op zitten, gewoon even aan de verkoper vragen of je mag kijken, niemand zal nee zeggen.
jongens goed nieuws, ben naar free record shop gegaan en ze gaven me zonder moeite een nieuwe fable en ik mocht er ook nog een gratis spel uitzoeken. bedankt voor jullie advies.
hahah dat gaat niet zo makkelijk want het was echt te zien dat RONDE krassen waren,dat doe jij niet na door het ff over de straat heen te krijgen
Dus je krijgt een nieuwe Fable, wat ik al onzin vind. En je krijgt dan ook nog eens een top-game gratis? Sorry, maar ik geloof je niet. :{
Ik vind het ook behoorlijk vaag verhaal. Of je lult uit je nek, of er stond iemand achter de balie die een grote hekel heeft aan z'n baas.