heej mensen, ik heb een probleem Ik doe heel vaak medal of honor spearhead online en als ik gewoon effe speel is me ping 30 - 50, maar soms gaat me ping in een keer naar de 500 en blijft die daar effe hangen Weet iemand het probleem misschien. Dit zijn me specs: Pentium 4 2,4 Ghz 512 DDR Ram ATI Radeon 9600XT 128 Mb Bedankt alvast /edit: Kheb Demon 2-8Mbit/512
Nee, want iedereen heeft dan ook een ping tussen te de 40 en de 60 en ik niet en dit haal ik bij speedtest: Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Fri Feb 20 2004 om 11:27:02 UTC+0100) Download : 611.9 KByte/sec Upload : 44.3 KByte/sec Ping test Nederland : 20.0 ms
We hebben hier 5 pc`s + een server. Maar daar ligt et niet aan want nu staat alleen de server aan en heb ik hetzelfde probleem En me msn staat aan en norton antivirus
Het kan aan meerdere dingen liggen, het kan aan je nortan liggen, die zal ik eens uit doen als ik jou was, misschien heb je een firewall, misschien is iemand anders op een andere pc wat aan het doen heb ondervind je daar hinder van, of misschien ben je zelf aan het downloaden,
gooi msn maar uit,waarschijnlijk ben je dan een hoop lag kwijt..... kameraad van me had hetzelfde prob,nu zonder msn vrijwel verdwenen(beetje lag hou je af en toe)
ik speel ook vaak online en lag in combinatie met msn heb ik nog nooit last van gehad. Volgens mij gaat je spel daar echt niet van laggen. Je msn zal het volgens mij echt niet zijn.
Je moet gewoon zoveel mogelijk programma's die op de achtergrond lopen en met internet verbinding maken (zoals MSN) uitzetten. Ook moet je ff kijken of de auto-update van norton aanstaat, die zou ik in ieder geval uitzetten en gewoon 1 keer per dag met de hand naar updates zoeken...
waarschijnlijk ligt het aan kabel ofzo want als het druk is op je provider dan gaat alles trager dus gaat ook je ping omhoog !
Ik heb het probleem gevonden. We hebben hier thuis op onze server websites hosten En me broer heeft een Jackass site en me pa heeft ook nog een site en vooral de jackass site word druk bezocht. Dus komen er mensen op onzer server om dingen te downloaden. Weet iemand hier een oplossing voor zodat ik goed online kan gamen zonder lag?
Je computer een eigen internet verbinding geven en de server apart houden voor de jackass site en andere pc's lijkt mij de enige oplossing. Misschien kan je het proberen d.m.v. een router.