Aangezien ik hier nog geen thread over kon vinden maak ik er bij deze maar eentje aan. Zijn er hier mensen die hem al hebben uit Amerika (ik wel). Wat vinden jullie of wat verwachten jullie van deze game?
Om eerlijk te zijn valt Madden NFL 06 erg tegen. Ik zie niet zoveel verschillen met verleden jaar. het is nog net (maar dan ook net) geen zonde van mijn geld. NCAA Football 06 is, naar mijn bescheiden mening, veel beter. Maar misschien komt dit omdat ik een college football fan (GO BULLDOGS).
Allebei (NCAA football 06 en madden NFL 06) zijn zeer goed. allebei hebben ze een superstar mode waar je je eigen speler naar de top moet leiden van uit ncaa football kan je dan de befaamde Heisman trophy porberen te winnen en na een maximaal van 4 jaar college football kan je je speler in de superstar mode van Madden verder brengen en proberen een legend te worden in de NFL. persoonlijk vind ik dat een geweldig concept. in madden heb je ook enkele echte stemmen, foto's van de mensen van NFL total Access (24 uur zender over de NFL, in amerika en op internet) ik zou hem zekers gaan kopen als je het spelletje van american football erg leuk vind.
Franchise is natuurlijk nog steeds aanwezig en is de hoofdmodes, maar superstar mode is nieuw in madden 06 en ik persoonlijk vind dat een goede vernieuwe van het spelconcept, zeker gezien je je career van ncaa football (speler) kan voorzetten in de nfl via madden 06, tevens kan je ook via nfl street 2 een career (speler) voorzetten via madden 06.