ik zun hééél geern mortal kombat 5 kopen maar m'n ma moet daar gans de dag op zitten kijken op da bloed en ze heeft da nie echt graag... ik heb juist van iemand gehoord dat je dat bloed ook op groen slijm kan zetten of verminderen. Klopt dat?
Tjah als je moeder erbij zit kan je het er idd beter afzetten mijn moeder is ook not amused wanneer ik spellen met veel bloed speel Maar als ik het dan af zet mis ik toch altijd iets.
Het verminderen/uitschakelen van het bloed kan wel, maar het bloed in groen slijm veranderen gaat niet. Wel heeft Reptile standaard groen bloed in plaats van rood bloed en lekt Cyrax olie in plaats van bloed.
nope, toch niet... een beetje moeilijk en soms wat irritant en grafisch niet zo super maar je hebt tenminste een reden om verder te spelen, er is altijd wel wat te winnen in tegenstelling tot bij doa3 je kan wel fatalities doen als je het bloed afzet maar die blijvezn even bloederig
Maar het is niet zomaar een game, het is Mortal Kombat! Dat zou toch anders moeten zijn dan moeilijk, irritant en grafisch slecht!