Hier kijk ik ook naar uit. In een interview zei Tecmo zelf dat dit hun beste game wordt ofzoiets... Alleen jammer dat er weinig info is en deze game komt toch in juli uit, dus hoe kan ie concurreren met Fable en Sudeki? Hier een oude screen: Ninja Gaiden screen ik post hem maar niet want hij kan de layout een beetje verneuken ... op xbox ign staan trouwens nog filmpjes van de E3 : Ninja Gaiden Media Page Edit: hoe zit het eigenlijk met O-to-gi? Die zou toch ook een ninja game worden(ow neej volgensmij samurai ) of wordt die meer Hack 'N Slash
Re: kenshin Tuurlijk heeft hayabusa dat niet.. heb je m bezig gezien in die trailers..hij hakte er op los.. Hayabusa heeft nix met Rurouni Kenshin te maken..dus vergeet dat maar.. O to gi is inderdaad meer Hack en slash ..zit ook wel magie in..maar Ninja Gaiden is echt anders..word echt iets speciaals met een mooi verhaal..
OP de pu dvd stond ook wel een vette trailer. Ik ga hem wel halen, welke doa character zat er ook al weer in? Of was dat nog niet bekend?
Maar volgends mij is hij toch uit gesteld tot de winter? Hij zou eerst tussen de zomer komen, maar is dus nu weer uitgesteld.
Dat zou wel vet zijn. Dat je twee totaal verschillende ervaringen kan krijgen. Zoals in Enter the Matrix.
Erm dat hoofdpersonage die NINJA dus(van ninja gaiden) had dat zwaard in zijn hand om ermee te vechten. En dat was zo'n omgekeerd zwaard, net hetzelfde als in samurai x.
o my fucking god en deze game gaat fucken rocken... damn als de besturing goed is kan dit zowat niet mis gaan...
Ik wil liever ook wat ingame stukjes zien. Die trailer kwam bij mij meer over van: 'kijk wat wij allemaal kunnen'.
een coverdisk die bij de Power Unlimited zat /edit: je ziet Hayabusa allemaal ventjes de pan in hakken met z'n katana (ow, hij gooit ook nog met wat werpsterren)