Ik kijk net in Configuratiescherm bij Gebruikersaccounts en dan zie ik ineens deze gebruiker: Hij heeft dus de naam: ASP.NET Machine A... en is een gebruiker met beperkte rechten. Heeft iemand enig idee hoe deze daar terecht is gekomen? En of ik deze veilig kan verwijderen. Ik kan namelijk niet met hem inloggen, hij staat niet tussen de accounts bij het inlogscherm.
gewoon drukken op: account verwijderen neem ik aan, o wacht er zit een wachtwoord bij, ik denk dat je dan windows xp opnieuw moet instaleren...als je hem weg wilt hebben...is denk ik de enige mogelijkheid als je het wachtwoord niet weet
omg gebruik google toch eens. ASP.NET werkt onder een apart user account (ter beveiliging met weinig rechten). Dit account moet rechten hebben op de map waarin het ASP.NET bestand staat dat je wil uitvoeren, ook heeft het rechten nodig om dat bestand te mogen uitvoeren. Je kunt dit aanpassen via de eigenschappen van de map en de bestanden. Zie http://www.asp.net/security.aspx voor meer informatie. Wat is ASP.NET? ASP.NET is de opvolger van ASP en onderdeel van het .NET Framework van Microsoft. Meer informatie vind je in de gratis les Wat is ASP.NET?
Aan de andere kant; ze mogen ook de account weggooien en dan zien we vanzelf wel een thread verschijnen dat er weer iets niet werkt.
Lezen? : 99.99999% sinds WindowsUpdate heeft gedraaid en/of de installatie van een pakket wat gebaseerd is op .NET-technologie.