Het beste oorlogsspel dat er is op de xbox is volgens mij Ghost Recon. Het is al ff uit, maar er is nog geen equivalent voor dit spel. Realisme staat in een hoog vaandel bij dit geweldige spel, één schot dood, geen power ups, echte legerrangen. Ik betwijfel of er snel weer zo'n rauw oorlogsspel op de xbox uitkomt. Als je het nog niet hebt, al kan ik me niet indenken waarom niet, kopen die shit!! Bovendien hoef je niet te wachten tot ie eindelijk eens een keer uitkomt.
Ik heb flashpoint op de pc gespeeld. Het was wel een rauw spel, maar het is zo lelijk, nog veel lelijker dan GR. Maar het verhaal en de gameplay zijn wel solid. Ik vraag me af of dit spel nog uitdaging heeft als je het al uitgespeeld hebt.
flashpoint is wel zo'n game, maar heel erg lelijk vond ik het persoonlijk niet. Wel heel spannend en zeker niet makkelijk (ook niet geheel bug vrij helaas). Gewoon een heel tactisch spel, wat oorlog voeren best dicht benadert volgens mij.
Hidden and Dangerous 2 komt, 2e WO shooter, OPeration FLashpoint, lijkt me supergaaf, k had et al op de pc gespeeld ennn halo 2 want dat word ook best wel heel erg oorlog
jah wel shit dat ie pas in 2004 komt als je naar die SS kijkt van halo 2 kan ik me echt neit inhouden"
dat zou gaaaaaaf zijn!! hidden en dangerous 1 was inprincipe ook al gaaf, maar het had alleen veel bugs en ik vond het errug moeilijk (of moet ik me nu schamen en was het een eitje?!)
Ik heb Vietcong, Delta Force Black hawk down en nog een paar goeie oorlog games op de Pc en ik vind vooral Vietcong héél erg goed!!! Ik hoop dat hij op de Xbox ook uitkomt! Dan koop ik hem wel voor de Xbox nog eens!
mij lijkt men of valor zeer wijs , beetje een heel team door de jungle lopen en gasten besluipen en neerknallen (dan moet je je geluid keihard zetten) en de graphics zien er ook goed uit