Ik weet, de X-BOX is meer een console voor mooie en realistische spellen met een vaak uitgebreide gameplay. Maar waarom zijn er geen spellen zoals super mario world (ik neem maar een voorbeeld) voor de x-box? het zijn spellen die je uren kunt spelen, lekker voor de zondag als je de avonmd van te voren goed hebt gezopen,dan wil je een game spelen die niet moeilijk is. gewoon verstand op 0 en spelen maar..hetzelfde als tetris of arkanoid. bestaan er zulke spellen nog op de x-box? ik zou het wel fijn vinden om zulke ouwerwetse games in een nieuw jasje te zien met de hedendaagse mogelijkheden van graphics en dergelijke...\ik ben ook vooral een fan van jump'n run games... (jaja, zo noemden wij dat vroeger hehe), zoals mario,sonic en co. dus who knows a few good games?
uh, supermarioworld. KotOR is/was best verslavend. Ik zou gewoon een GBA kopen. Dat zijn van die spellen die je de rest van de zondag bezig houden, in bed.
ben tog meer op zoek naar zulke spellen o pde x-box blinx is ook wel leuk.. of zoiets als vexx misschien? wie weet meer van zulke games?
Lol, sinds wanneer is Kotor een platformer? Voodoo Vince is wel okay, en die is nog maar 30 euro. Toejam & Earl III schijnt ook wel leuk te zijn, en is bij de meeste winkels ook nog maar 30 euro. En Prince of Persia Sands of Time wordt een hele goeie, al is dat meer een action adventure. Verder mist de Xbox eigenlijk goede platformers.
Met een kater op zo'n klein frutschermpje kijken is anders geen plezier hoor ...doe mij dan toch maar een tv
de GBa heeft is eigenlijk een console voor platvorm, de mario games zeg maar. De Xbox en de PS2 komen nog het dichtst bij elkaar in de buurt en daar moest ik dan toen ook uit kiezen maar naar het zien van halo was ik verkocht
Tetris is trouwens gewoon te krijgen op de xbox en Sonic komt eraan. Maar ik begrijp je probleem: mijn vriendin klaagt ook iedere keer dat ze meer op zoek is naar dat soort spellen (omdat ze al die knoppen op de xbox-controller wat teveel van het goede vindt). Daarom kopen we er waarschijnlijk straks ook een GBA SP bij (of misschien wel een oude NES!). Oddworld is ook wel een leuke platformer trouwens. Alleen komen daar wel aardig wat 'puzzels' in voor.
ja precies, mijn vriendin speelt ook graag zulke games.. of spyro the dragon.. darh had ik alle 3 delen van op de op de psx.. ik heb ook een snes emulator en alle mogelijke roms voor de pc.. met een leuke controller is het ook best leuk spelen.. maarja de x-box heb ik net nieuw en ik zou tog wat graag van alle genres wat willen spelen. en niet alleen de moeilijke omslachtige games
mario world party(als dat de juiste naam was) was wel erg verslavend. ik speel het nog wel is bij een vriend op de nintendo 64. het zou wel leuk zijn als het op de xbox zou komen. misschien geen te gek spel maar wel leuk voor de echte fans. en een paar extra's kunnen geen kwaad toch?*)
voor nintendo zou het alleen maar goed zijn, om hun games op ddse x-box te lanceren,want zo verdienen ze tenminste nog iets. de gamecube zelf dreigt ook ten onder te gaan. dat zie je wel aan de prijzenstunts.. en gisteren bij gammo hebben ze al verteld dat nintendo alweeer bezig is met een nieuw hardware product...ut zal me weer benieuwen...voorlopig blijf ik bij m'n x-box