Pirates of the Caribbian

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sindagon, 7 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ten eerste een vraag: op xbw zeggen jullie(crew) de hele tijd dat deze game 8aug. komt, maar op to the game staat hij voor 29 aug (pc voor 14 aug); waar halen jullie deze datum vaandaan?

Ten 2e: Jullie weten als het goed is inmiddels dat PotC eigenlijk Seadogs 2 is. Ik was een groot fan van Seadogs, mooi lang verhaal, alle vrijheid (om van verhaal af te gaan) gewoon GEWELDIG. ik vind het 1 van de beste spellen ooit (staat 2e op mijn lijstje) Toen seadogs 2 werd aangekondicht werd eerst gezecht dat je uit 2 characters kon kiezen (man of vrouw) en die elk een ander verhaal hadden (die elkaar dan kruizen etc.). Toen kwam het gerucht Dat je je eigen character kon maken, en dat zou nog cooler zijn.*) Nu weet ik eigenlijk niet meer wat het gewoorden is. Ken BTW het verhaal van PotC (film en/of game) totaal niet|:-

Paar screens:

en de officiële Web site waar ook een kaart te vinden is.

Ik vind het wel jammer dat de namen van de eilanden allemaal engels zijn, daar er in deel 1 de franse eilanden franse namen hadden en de spaanse spaanse namen etc.

edit: Ik weet het verhaal van het spel BTW wel, weet niet of dat hetzelfde is als van de film eigenlijk:
    Franse plegen een invasie op de engels kolonie waardoor de engelse moeten vluchten. In het hoofdverhaal mot voor de engelsen de fransen gaan spioneren, en zo verwikkel je in een ingewikkel :p verhaal voor verraad en macht lust.

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien dat ik hem ook nog koop, de screens zien er in iedergeval goed uit. :) Maar eerst moet ik weer geld hebben :mad: :'-(

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb jammer genoeg begrepen dat de game vol zit met bugs en errors. Er is iets met savegames die zomaar gedelete worden en de framerate laat het nogal flink afweten op sommige momenten.

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik mag een aanstaande zaterdag naar de voorpremerè van Pirates of the Caribbian. Ik denk alleen dat die game helemaal niet zo goed gaat worden. Het is tenslote wel een filmgame.
    En tot nu toe is alleen golden eye ooit een succes geworden als het over filmgames gaat.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het lijkt me best idd een toffe game, heb er alleen nog weinig info over.. maar volgens mij komt hij binnenkort nog niet uit, anders had hij tog allang in de preorder bij gcshop.nl gestaan??

btw, dit is tog een action/adventure game?

/edit uhn cyber.. goldeneye bestond eerder voordat de game bestond..

en als je enigzins wat info hebt opgedaan, weet je dat pirates of the caribbean volle zalen trok in Amerika, en daarmee o.a. Bruce Almighty daar van de 1e plaats wegstootte..

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel vervelend als hij de 29ste uit komt. Dit is namelijk dicht bij de KOTOR release. Ik denk dat deze game dan door veel gamers genegeerd wordt.

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    mja idd, ik denk niet dat ik deze game ga halen, met kotor in het vooruitzicht.. POC lijkt me tog best een uitgebreide game die ik niet even wil afraffelen..

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Eum Quote urty:
    Of tewel, het is geen film game, het is een goed spel met een naam van de film (voor nog betere verkopen)

En idd, het is jammer dat hij dicht bij kotor gereleased word.
    Het rare is alleen dat de een zecht 8 Aug, de ander 14 aug en weer andere 28 aug:{

Ik gaat hem iig wel kope, wel eens waar voor PC, en weet gewoon dat dit een topper word. Dit omdat Seadogs ook een topper was (die zowat niemand hier kent, maar in amerika een grote hit was)

BTW, het is ook van dezelfde makers als die Morrowind hebben gemaakt he, dus ken het geen slecht spel/verhaal (RPG) zijn.

Wat bugs betreft, als je daar over leest wil dat zeggen dat ze van de bugs afweten en ze die dus fixen voor de euopese versie.
    Mij boeit dat niet echt, aangezien ik de pc versie koop.

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb eerlijk gezegt nog nix over bugs gelezen bij de xbox previews, als die erin zaten, was daar zeker wel 1 opmerking over gemaakt.. dus blijkbaar valt het daarmee reuze mee..

10. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze de Bugs eruit halen voor de europese versie dan koop ik hem denk ik wel. Morrorwind met kanonnen wat wil je nog meer. (afgezien van Morrorwind met bikini's)

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lol, nu wil ik alleen nog de echte release dat weten. iemand?

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    daar was ik achter, maar xbw zecht 8 aug en de winkels zeggen 14 aug|:-

14. tha mijster

tha mijster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel cool dat burnout heb het al 2 jaar

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    eum, dit gaat over Pirates of the crabbean|:- :confused:|:-

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kom je eigenlijk bij burnout?? :)

17. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    deze game lijkt me tof. Zelfde makers als Morrowind. En daar zitten ook bugs in. so what!!? ik stoor me er niet aan. Het gaat mij om de gameplay.

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk met jouw ken ik praten.

weet iemand toevallig gameplay filmpjes te vinden.

19. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo ik wacht echt al lang op deze game..! [Eerst dus op Sea Dogs2...die later opeens Pirates of the Caribbean genoemd werd 8)] Eerst zou ie al ergens volgend jaar uitkomen (SD2) en hij werd steeds uitgesteld (toen wist ik nog nix van een xbox release en had ik er zelfs nog geen...) en nu eindelijk is het moment daar :+8) de film wil ik ook wel zien trouwens..

20. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop niet dat die naam te veel van het spel verkloot heeft.
    Dat bedoel ik in dem manier om het voor een ruimer publiek toegankelijk te maken zeg maar.
    Dat zou zuigen, zo hebben ze burnout 2 ook verpest (toch eindleijk de burnout:+ )

en owja, Disney mot er ook niet te veek mee bemoeien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina