[probleem] compaq monitor

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Deus X Machina, 15 feb 2005.

1. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen,
    Ik heb een probleem met mijn monitor: Ik krijg namelijk de hele tijd van die strepen die van onder naar boven lopen en ik weet niet hoe ik dit kan fixen.
    Ik heb al geprobeerd om hem op minder hertz te zetten maar dit was zonder resultaat. Weet iemand hier raad mee of heeft iemand hetzelfde probleem laat het me even weten.

Ik heb de volgende monitor
    Compaq flat 7020

(p.s. hij heeft het op een mac altijd goed gedaan maar sinds ik hem op mn pc heb aangesloten begon dit probleem zich voor te doen)

alvast bedankt voor de hulp. _O_

2. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    als ik het zo hoor ligt het aan de drivers voor je beeld scherm ( msch staan de ouwe er nog op??)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Andere beeldkabel proberen? Heb je de mogelijkheid om de monitor weer op de mac aan te sluiten? Zo ja, probeer dat ook eens.

Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  4. Miracle NL

Miracle NL Guest

Het ligt niet aan je monitor, maar aan je videokaart, ik denk dat je koeler kapot is *)

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    erhm dat hoeft niet de koeler te zijn.Kan ook een pixelshader zijn of pipe.Daar lijkt het eerder op.Kan ook nog de kabel zijn van de monitor naar de kaart

6. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ik zal even iemand naar mn videokaart laten kijken.

edit: drivers zijn overigens gewoon goed.

Laatst bewerkt: 16 feb 2005

Deel Deze Pagina