Quantum Redshift

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 11 nov 2002.

1. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel af voor een mooie tweedehands aanbieding, want hij lijkt me wel interessant, maar er komt nog zoveel moois aan.

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ruilen?

3. ber2

ber2 Ber2

Leuk Bevonden:
    0
    Erug Vet spel!!!

Gaat echts super hard, mooie graphics en hoe verder je komt des te sneller gaat het. Op een gegeven moment in expert of master niveau kun je eigenlijk maar alleen impulsief reageren zo snel gaat het en dan heb je nog het redshift niveau: BEWARE!!

Graphics zien er erg goed uit, in sommige levels regent het en heb je mooie druppels over heel het scherm ( de regen valt echt in vlagen) ook schiet je soms door het water wat erg spectaculair is!

Over de vehaallijn moet je niet teveel nadenken gaat eigenlijk nergens over. Maar het spelen hiervan is zo verslavend, je krijgt er echt een adrenaline kick van.

Muziek is ok maar gelukkig kan je je eigen favoriete nummers draaien.

Ik vind het een topgame!

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben compleet verslaafd aan QR ;)

En ben nu toch ook hard aan het proberen om voordat Unreal Championship uitkomt Redshift level te halen. Nog 3 characters te gaan die op expert staan.

Maar jesses op master begint het toch echt tricky te worden hoor. Kost me dus gewoon 3 avondjes om master level compleet te krijgen.

Enige dat me stoort aan het spel zijn de waardeloze tussenfilmpjes, maar ja die doen niet af aan het echte spelen natuurlijk hehe.

Redshift here I come.

5. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu met het 2e personage op master pfffff wat een hardcore game best moeilijk maar zo lekker ik snap die slechte reviews niet

6. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0

ja die filmpjes zijn echt megabagger hadden ze nog beter weg kunnen laten nog nooit zo slecht gezien lol

7. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu dus net op Redshift level.

Man! nu word het dus echt leuk. Coolness, spel is echt per level leuker en leuker, zeker de moeite waard om alle levels te halen.

8. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie trouwens net dat er na draco island nog een track is die je moet kunnen krijgen???? heeft iemand die al... en wat moet je daar nu weer voor doen? alles winnen op redshift level?

9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het Ikke!

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    voer Cheat in als profiel naam

11. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    alles winnen op redshift is de 'legale' manier ja, komt er trouwens mooi op als je het selecteert hoe je die dingen moet krijgen...

12. masterape

masterape Guest

Dit lijkt me op zich een zeer brute game,snelle aktie enz.,maar er gaan er eerst wat voor.

13. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nu pas echt wel een vet spel leuk tussendoortje voordat ik fzero in mijn kubus kan douwen.
    Alleen wel erg weinig speelmodes en de besturing voelt soms wel wat raar aan.
    Ik vind het goed dat ze het lekker moeilijk hebben gehouden heb je teminste iets berijkt als je een race hebt gewonnen.
    Ben wel eens met de meeste reviews van mij zou dit spel ook een dikke 8 krijgen jammer dat er geen vervolg uitkomt.

14. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien heeft niemand hem nog uitgespeeld op redshift alle characters want ik had een vraagje wie hem al wel heeft uitgespeeld want ik heb hem dus uitgespeeld met alle characters op redshift mode maar ik zit nog steeds op 98 of 99% vet bagger dus misschien iemand die 100% heeft kan me vertellen wat ik moet doen

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hij is grappig voor een tijdje maar verder in het spel vond ik het steeds minder cool worden.

Deel Deze Pagina