Is het mogelijk om een refreshrate in te stellen??? Of gebeurt dat al automatisch binnen een bepaalde tijd??
F5, damn dat wist ik niet eens. Handig tip. THX Mischien is het iets voor de toekomst om dat in te bouwen. Meerdere forums hebben het en het werkt wel weer fijner.
Alleen de mainpage moet refreshen bedoelt ie denk ik... Zo kan je zien wie als laatste heeft gepost. Maja, een simpele druk op F5 en hij doet 't net zo goed.
Yep, maar ook de pagina's van de threads. Zo heb ik soms wel 10 threads of topics (op andere forums open staan. is gewoon handiger. Veel forums hebben dit. Kijk bv maar eens op motor-forum.nl . Daar kun je heel veel instellen. Misschien heb je er iets aan.
Nee het is niet handig. Ik had het laatst ook nog ingesteld, maar er na 5 minuten weer uitgehaald om mijn eerder genoemde reden.
Uiteraard moet enkel de thread-pagina refreshen. Als je een bericht intikt niet!! kijk maar eens voor de gein op het bovengenoemde forum. Daar vind je ongetwijfeld nog meer moois bv. de activetopic (Activethread) Daar vind je al de laatst gewijzigde threads van alle onderwerpen.
De Who's online pagina refresht toch automatisch om de drie minuten? Voor de mainpage zie ik het nut er niet zo van in, maar wel voor het nieuwe berichten scherm. Die check ik regelmatig om te kijken of er iets nieuws gepost is (duh), en daar lijkt me zo'n auto-refresh wel handig. Maar ik zal er niet rouwig om zijn als het niet gebeurt, F5 werkt ook prima bij mij.