RROD?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xRichardX, 8 dec 2010.

1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 3 knipperende rode lampjes. Hoorde bij het aandrukken ook een soort geluid. Het was net of ging er iets mis met de elektriciteit van binnen.

Ik hem hem even overal van los gekoppeld, gelukkig zit de fifa11 disk er niet meer in.

Ik denk dat hij dood is of niet? en ik heb nog garantie dus kan hem gewoon opsturen toch?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Of je garantie heb kunnen wij vanaf hier toch niet weten... op Xbox.com staat of je garantie hebt als je je console registreert.

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry maar even beter lezen. Ik geef zelf aan dat ik nog garantie heb, en mijn vraag was of je een rrod Xbox360 gewoon op kan sturen.

Maar dat kan wel :p

4. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    garantie voor rrod is verlengt naar 3 jaar. Zelfs als je garantie verlopen is kan je contact opnemen met de helpdesk (ze hebben mijn xbox nog gerepareerd toen de garantie al afgelopen was). Maar kan je dit niet beter in het algemene problemen met je xbox topic bespreken? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134052

5. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Hij lijkt het weer te doen. Alles los gekoppelt, even kwartiertje laten liggen en weer opgestart.

Hij loopt weer. Vaag?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Toch opsturen dat ding, eens een RROD is altijd een RROD. Is het niet nu dan wel weer morgen ;).

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn nu paar dagen later, en nu kan ik niet meer op xbox live komen met mijn xbox360.

Gewoon op de pc kan ik wel op internet, en ook mijn broertje kan met zijn xbox360 wel op internet.

Kan het zo zijn, dat dit gewoon aan de xbox zelf ligt en dat hij echt stuk is?

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Stuur hem nou op, want vroeg of laat gaat hij weer RROD krijgen.

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar wou weten of het probleem van xbox live er ook aan kan liggen:+

opsturen doe ik maandag

Deel Deze Pagina