Zat effe te surfen op gamespot forums en kwam een thread over shenmue 3 pics, hier is de link http://shenmuecentre.8m.com/shenmue3images.htm Weet nie wat ik er van moet denken, shenmue 3 was nog lang niet zeker en screenshots zien er best bagger uit.
Ziet er niet echt leuk uit ! Shenmue 1 was gewoon nog leuk, omdat het een redelijk orgineel idee was !
Says who Er zijn 16 chapters gepland, dus ja Yu Suzuki wil zelf ook graag een Shenmue 3. Of die er uiteindelijk komt.. #2 is af dus waarom niet beginnen aan 3?
Het zijn volgens mij wel plaatjes van Shenmue 3. Ik had ze alleen al heel lang geleden gezien (een half jaar?). Ik vind weer mooi, het moet gewoon doorgaan zoals het nu is. Ik vind het nog steeds een brilliante serie.
Dat van die chick op het einde (Niao Sun) van de page klopt bij die eerste link bij die shenmue centre..zij komt echt pas in deel 3 haar plaatjes waren al beschikbaar na deel 1 maar ze zat niet in deel 1 en ook niet in 2.
Bedoelde dat het zeker geen Shenmue 3 plaatjes zijn, van de mogelijkheid dat Shenmue #3 t/m #X er komt, wist ik ook al langer
Plaatjes zijn nep. Zweefden een paar maanden terug ook al op het TeamXbox forum rond maar bleken fake te zijn. Waren exact dezelfde screenshots.