Wie o wie weet een goede soccer game voor de xbox en wanneer komen er weer nieuwe soccergames uit voor de xbox zoiets als pro evolution soccer of een vervolg op iss 2 ???
De fifa 2004 zal wel weer komen, en er gaat een gerucht dat als de PES 2 goed verkoopt op de PS2 hij misschien ook naar de xbox kwam, en microsoft komt ook misschien nog met een (online) voetbal game.
Sega soccer slam is op dit moment wel vet alleen niet realistisch natuurlijk maar naar mijn mening leuker dan fifa 2003.
Soccer games suck hehe Booofreakinghooo laatste soccer game die ik heb gespeelt was op de sega 8 bit denk was denk 1991 hehehehehe
helemaal mee oneens niet alleen viel soccer slam zwaar tegen, die game heeft ook weinig met voetbal te maken Fifa 2003 is op dit moment de beste voetbal game op de xbox..veel beter dan de eerdere Fifa's
fifa 2003 is gewoon een lekkere voetbal game met alle licenties etc...behalve de nederlandse (KNVB !!!) maar tis gewon de beste voetbalgame op de Xbox dusz PES2 is goed qua realisme, maar voor de licentie moet je Fifa hebben
Nou dat is niet helemaal waar ik vind pes 2 voor de ps2 nog steeds de beste soccergame van alle consoles te samen en daar zijn de meeste namen ook echt en anders ken je ze bijwerken he tis het realistische game tot nu toe!!!!