splinter cell saai

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 5 mei 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie vind splinter cell veel beter of juist zeer saai zoals mij ik vind het gewoon te moeilijk vind halo veeeeeeeeeeel beter.

2. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    't Punt is, hij wordt best saai als je 'm uit heb gespeeld. Als je dan af en toe is zin heb om lekker ff te gaan schieten, kan dat niet, je moet sneaken en lichamen verbergen etc.
    Nou, daar werd ik een beetje ziek van dus heb ik 'm geruild voor Ghost Recon, da's pas vet spel maarja, niet echt interessant voor deze topic :)

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst vond ik het ook saai, omdat ik vast zat enz.
    Maar toen kwam XBM met hun WalkTrough (_O__O__O_), en speel ik het weer bijna elke dag.

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    chief bram
    Newbie <-------------------------------------

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    SC is idd saai

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell is niet makkelijk maar echt moeilijk is het ook niet. Ik vind het een topgame en juist leuker dan Halo.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dus mag die jongen geen mening hebben?

Volgens mij is het duidelijk dat als je Splinter Cell saai vind je of veeeel te goed bent in het spelletje (en meteen aan kunt melden bij de NSA) of je het gewoon totaal niet kan en er geen tijd in wil steken. Ik vond het juist fantastisch, jhuist als ik met een probleem bezig was en dat uiteindelijk oplosde.

8. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    cia HQ vond ik wel leuk toen ik bezig was maar ik zou hem nooit opniew doen voordat je daar aan begint moet je eerst Yoga doen

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    IDD ik deel jouw mening.

10. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het in het begin een fantastisch spel maar kort daarna wilde ik het zo snel mogelijk weggooien omdat ik niet verder kwam grrr wat heb ik daar een hekel aan een spel waar ik niet verder mee kom. Maar daar viel XBM de bus binnen en de walktrough (moeilijk woord 8) ) Nu speel ik het wel weer en probeer het uiteindelijk uit te spelen :9 Thnx XBM _O_

11. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet geduld hebben voor het spel en saai vind ik het zeker niet. Het is echt een te gek spel net als halo. Sommige vinden hem saai andere niet, dat komt omdat ze houden van snelle gameplay (schieten en schieten en schieten en schieten) dan zeg ik neem HOTD3 maar dat is dan ook weer niet goed dus ieder zijn game.

Trouwens als je het veeeeeeeel te moeilijk vind dan moet je jezelf laten onderzoeken.

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  12. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xcuses

13. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    splintercell is niet saai als je chinees embasyy 1 en 2 hebt gedaan of de laatste level

14. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gespeeld tot cia hq en dan wordt het moeilijk want ik gebruik heel wat geweeren en daar mag je de mensen niet doden maar ik moet wel xbox magazine danken dat ik zo ver ben.

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't level met die mijnen maar saai...maar dat komt omdat ik in 't einde zit zonder ammo en ik ga ECHT niet nog een keer door dat @%_#)*@# level heen! PUNT!

16. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Splinter Cell absoluut niet saai, echt een topper. Maar ik houd dan ook wel van 'slome' spellen. Ik ben ook een groot fan van Commandos 2 (de PC-versie)

17. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een van de betere spellen, het is absoluut niet saai maar wel moeilijk

18. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb geduld - speel door, sommige levels zijn idd enorm saai, maar het uitspelen van spellen geeft mij altijd een kick :) Jullie zkr niet... Neppo's :p

19. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell is alles behalve saai. Ook al het je het uitgespeeld. Het blijft leuk om de missies te herhalen. Je wordt steeds beter, je weet hoe alles werkt, en.... als je alle levels al een keer of 100 hebt uitgespeeld, kun je ook nieuwe downloaden via live.

20. SC is saai.

Ik denk dat er meer manieren moeten komen hoe je een mannetje uit kan schakelen. Gewoon door het hoofd schieten, wurgen. Het word zo saai als je alleen die dingen kan doen.

Deel Deze Pagina