Timesplitters 2 of Deathrow?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robhimself, 21 okt 2002.

1. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Welke zou ik halen en waarom?
    Ik kom er niet meer uit..

WHEEEELP :D

2. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Deathrow, er komen al genoeg shooters die belangerijker zijn dan TS2. Je kunt ook zeggen geen van de twee...

3. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

je kunt ook zeggen allebei :+

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 (kan ik die mooi een keer komen lenen):+

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ja dat zou ik ook graag willen weten .. welke van deze 2..
    Zit eigenlijk een beetje te twijfelen tussen
    Sega Soccer Slam
    Deathrow
    en Timesplitters..

Hitman lijkt me ook nog wel gaaf.. en heeft iemand al WWE raw trouwens gezien..

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Deathrow, er zijn (en komen) genoeg shooters....

7. SnArK

SnArK poehee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zou voor deathrow of sega soccer slam gaan, maar dat is mijn mening... zo zal iedereen weer wat anders zeggen.

8. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, man. Dit is echt wat je als Xboxer niet moet kopen, als je geld teveel hebt koop dan maar Deathrow+TS2, ben je beter af als met Hitman. Ik vind dat echt zo'n bloederig bruut spel, dat nergens over gaat en telkens hetzelfde is... Maar das heel personelijk natuurlijk....
    Spaar jullie geld maar een beetje zodat jullie het met Live lekker kunnen uitgeven aan echt goede spellen.;)

9. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Deathrow,

Omdat je met deze game echt maandenlang plezier hebt. Je kunt de duur vergelijken met die van pgr. Je moet namelijk proberen alle teams enz. te unlocken zodat je daarmee ook kan spelen.

Timesplitters heb ik niet en deze game spreekt mij niet erg aan. Ik hou meer van xbox exclusieve titels, omdat deze veel mooier zijn.

Je kan natuurlijk ook hitman kopen maar deze is best wel lastig.

Of je wacht op sega gt, Unreal Tournament, splinter cell.

Tip: spaar geld want deze spellen zijn niets vergeleken met de spellen die komen. Ik heb namelijk al 200 euro gespaard voor spellen en xbox live

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2002
  10. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Timesplitters 2 0wnage!!

Ik heb m, en ik moet zeggen, hij is heel relaxed:) Op Singleplayer 00wnt ie, maar zeker ook op MP. Er zijn heel veel relaxete wapens, en met MP gaat het allemaal lekker snel, sneller dan bijvoorbeeld de MP van Halo. Ik heb deze games gespeeld: Halo, PGR, DOA3, JSRF, Oddworld, Hunter en Turok, en bij mij staat Timesplitters zeker na Halo op de 2e plaats. Deathrow is een remake van een spel dat ooit op de PSX was (Dead Ball Zone), en dat spel flopte een beetje, maar nu hebben ze m flink opgepoetst (ik weet niet of ie van dezelfde maker is). Deathrow lijkt me ook wel leuk, maar ik denk dat de nadruk daar meer ligt op het vecht en scheldgedeelte, dan op het 'sport'-gedeelte.... It's your choice, maar ik zou voor Timesplitters 2 gaan.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Timesplitters 2!

TS2 heeft gewoon een veel grotere houdbaarheid! de single player ownt al, maar multiplayer is helemaal tha bomb! SUPER VEEL verschillende modus, en andere opties. Sfeervolle muziek, en erg leuke gameplay.

12. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon ts2 die vind ik echt een stuk beter dan deathrow.
    deathrow wordt erg eentonig. ik heb hem daarom na een paar dagenal weggedaan en heb Timsplitters 2 gekocht. nou daar heb ik nog eens echt lol aan in MP zekers. en Single player Co-op is echt zupah tof.

13. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Bij deathrow ligt de nadruk niet zo zeer op vechten en schelden.

Je moet met deathrow door te vechten die disc afpakken. Als je die disc hebt moet je goed overspelen en je tactieken gebruiken zoals een schijnbeweging enz.
    Je kan als je bijv achter iemand loopt diegene onzeker maken om bijv. motherfucker te roepen. Hij zal dan minder snel durven te schieten.

Denk maar aan een soort sport waarbij geen regels zijn. Dus bijv soccer slam maar dan wat harder.

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zoals gezegd: Shooters komen er genoeg en zullen ook altijd blijven komen.
    Van Timesplitters (die ik niet gespeeld heb) weet ik dat er veel verschillende levels zijn die weinig verband met elkaar hebben.
    Daarom denk ik niet dat het de sfeer zal creëen die Deathrow wel creëerd. Het is gewoon een leuke shooter.

Deathrow is gewoon een orgineel spel waarbij de nadruk zeker NIET alleen op schelden of vechten ligt.
    Je moet je wedstrijden winnen, en de keuze is aan jou of je dit met geweld, snelle teamplay of een combinatie van beide doet.
    Het spel geeft je echt de indruk alsof deze sport echt bestaat (of zal gaan bestaan).
    Dan zijn er nog onwijs veel dingen te unlocken en je kan je eigen muziek afspelen tijdens de wedstrijden.

15. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei...koop maar fijn nix, heb je later plezier van, geloof me maar.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    begin bijna te denken dat je gelijk heb..
    Nou ja ik kijk maar of ik ze allemaal een beetje uitgebreid kan uitproberen en dan kies ik er wel 1.. vind geen van 3en een echt super must have titel.. maar alledrie lijken ze me wel leuk..
    geen poen voor 3 dus moet er toch gekozen worden :)

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar dan kan je altijd blijven wachten....
    In de toekomst komen er altijd betere spellen uit.

Afgelopen zomer zou ik hetzelfde gezegd hebben.
    Maar nu komen er eindelijk topgames uit.

Dus ga jij maar lekker tot maart wachten op Xbox live dan ga ik de komende maanden wel wat orginele spellen kopen en spelen.

18. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je wat aan... hij wil toch een van de 2 spellen kopen]:- En dat slaat trouwens niet bepaald ergens op, want dan kun je net zo goed nooit iets kopen. heb je dan plezier?

19. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die niet na kunnen denken zie mijn sig.
    Ik bedoel natuurlijk wacht tot Unreal en Splinter Cell, de echte spellen waar je een Xbox voor hebt gekocht. Wachten tot 14 maart doe ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik elk spel koop die me ''wel leuk'' lijkt. ([EDIT] Ik denk erover om Yager te kopen, maar als dat maar zo zo is laat ik hem lekker liggen...zo heb ik Quantum Redshift ook maar niet gekocht...) Als je ziet wat er in de planning staat moet je niet op elke poort afgaan. Dat is verder helemaal aan jullie zelf, maar ik adviseer alleen om je geld niet nu al op te gaan maken. Als de spellen je echt zo aanstaan moet je er maar 1 kopen, ik raad dus Deathrow aan, is lekker afwisselend. Maar of ik het waard vind om er 70,- euro aan te besteden, nee. Maar andere mensen vinden dat wel... Snappie?}:]

Laatst bewerkt: 21 okt 2002
  20. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    koop deathrow bij de frs(14 dagen tijd om te ruilen) is het niet jou game dan ruil je hem voor TS2(of wat je dan wil)

Deel Deze Pagina