ik ga jullie allemaal kicken, was een master met virtua tennis. tegen een vrienden was ik ook altijd de winnaar(kan ook iets over hun zeggen) daarom wil ik kijken hoe t gaat als ik tegen een echt geoefende gamer spel see u
ik lees net via xbox-mailtje dat je er ook proefabbo (2maanden live) en tennisballen bijkrijgt. Is dit overal zo of niet? Lijkt me namelijk lastig versturen voor internetshops.
wat is dat nou weer voor kl@#$te antwoord vertel ik je wel op live er zijn hier zat mensen die hem nog niet hebben waaronder ik en het zou fijn zijn als je vertelde waar je hem vandaan haalt
heeft iemand in Eindhoven em al. Of woont iedereen hier in Rotterdam??? Ik wil em ook edit: 100e bladzijde
Zet me maar op je Xbox Live Friends lijstje. Dan zie je me morgen met TopSpin online die ik van gcshop morgen ontvang (die nu op de post is )
Mjah, als je hem op 10 posts per page hebt staan, ik heb 15 posts per page. Dus hier issie nog maar bij 67
in hilversum bij next level (leeuwenstraat 26 dacht ik)\ wat voor gasten heeft iedereen hier trouwens gemaakt aanvallend, verddedigend etc.? ik ben trowuens 3-0 3-0 3-0 ingemaakt door de nr 27 op live
Kijk naar zijn post er boven. Er staat dat hij het niet weet en dat hij verwacht dat hij 1 dezer dagen komt.
Omdat ik dat 100% zeker weet. Go Ahead heeft gelijk dat ik ook bedoel dat iedereen 'm deze dagen binnen krijgt. Ga dus bij de brievenbus wonen zou ik zeggen Vraagjes: Hoe kan je het beste je sterretjes verdelen bij het poppetje? Speelt het trouwens lekker op Live?