wij zijn een nieuwe clan en willen graag onze skills testen tijdens een clan war. gamertag kiekeboeman site transformersmw2.webs.com
Yo kiekeboeman Laat een berichtje achter op www.sicktacticalbrothers.nl Welk spel wil je clanwar? en met hoeveel man? zondag is ook goed. Het liefste GEARS OF WAR 2 of CALL OF DUTY MW 2. 5 mensen kan ik wel regelen minimaal dus is geen probleem maarja laat maar wat horen. Groet, STB GUNMAN http://www.sicktacticalbrothers.nl Dutch Clan
hoeveel leden hebben jullie maximaal in jullie clan ? wat is jullie gamertag ? 2vs2 vind ik wel goed joh en 9v9 ook maar moet zelf ook ff kijken hoeveel bij mij beschikbaar zijn.
Yo Kiekeboeman laatst is er wat misgegaan kan gebeuren. We willen een nieuwe organiseren, maar dan wel dit keer goed. Woensdag tot en met Zondag, van 18.00 tot 22.00 is er 5 vs 5 mogelijk! Laat weten wanneer je kunt. Stuur een PM, plaats het hier of op www.sicktacticalbrothers.nl. Een Message op de xbox is ook goed! Het moet wel 100% zeker zijn. Dan kan ik ook alles regelen Vrijdag is nog niet zeker
Waar slaat dit op? Niet alles hoeft toch tegen zeurende 14 jarigen maar kan ook op een vriendschappelijke, niet gerankte manier.
Fucking mongool wie is hier een fagget. Ik neuk je zo hard in je anus dat je 3 dagen lang bloed poept, dikke aidsbaby. Ik wil wat regelen met TEAM TRANSFORMER en daar stond niet bij dat ik reacties van LEGBATTERIJ BABY'S zocht ofwel dan. Ontopic: En laat je nog wat horen ofniet kiekeboeman? /Mod Doe even normaal..Gerjan