Hallo, Ik las net op http://www.pes4.nl/nieuws.php?id=1438 dat EA een speciale Champions League game uit gaat brengen. In de nieuwspost staat als releasedatum 14 februari 2005, maar op www.tothegame.com staat de UK-release voor 4 februari 2005. Wat denken jullie, wordt dit een succes of niet? En weet iemand al iets meer over deze game?
Ik denk dat het gewoon het zelfde is als de voorgaande UEFA Champions spellen is niet realistis en saai.
Nu brengt EA in 2005 3 voetbal spelen uit. UEFA Champions League,Fifa 2005 en Fifa Street(die me trouwens wel leuk lijkt)
Fifa street ga ik zeker halen, als de move net zo weird zijn als in hun NBA street vol. delen Dat is echt genieten.
Ik heb wat screens gevonden van UEFA Champions League... Via de site Worthplaying.com kan je meer kijken...
Voor de mensen die nog info willen over de uitgemolken versie van FIFA2005 http://www.uefachampionsleaguegame.ea.com/pages.frontpage.asp De officiƫle site.
Vraagje, kan je dan ook gewoon competitie en met landen teams spelen net zoals bij fifa? Want alleen een cl is een beetje weinig lijkt me. Maar goed, je weet maar nooit met ea. Niet dat ik deze troep ga kopen hoor want ik heb pes4 al. Daar moet je je ook plaatsen voor de cl en dan kan je ook Uefa cup spelen *)
Je hebt een careermode in CL waar je alleen 5 competities (Engeland, Spanje, Italiƫ, Duitsland en Frankrijk) kan spelen om je te kwalificeren voor het toernooi. Je kan ook het toernooi zonder career spelen. (Dan wel met de overige teams). Er zitten volgens mij geen landenteams in. btw. Sinds wanneer kan je CL en UEFA-Cup spelen met PES4?
Die zitten er wel in , maar niet met de officiele namen. CL is in PES4 wefa championship en Uefa cup ook maar weet ik de naam ff niet van.
dit bewijst wel weer dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Uefa 2004 was juist een zeer goede opvolger. Fifa 2004 was namelijk qua besturing en gameplay niet erg goed en had veel fouten. Gelukkig kwam Uefa Euro 2004 die alle fouten had weggepoetst en er een vet spel van maakte. Alsjeblieft niet van die wijze 13-jarige praat als je niet weet waar je het over hebt. Ze zeggen trouwens over CL dat hij toch weer verbeteringen zou moeten hebben, tis altijd maar afwachten, maar voorlopig is Fifa 2005 absoluut goed speelbaar. Ik wil CL zeker proberen en eens zien wat EA hier van gebakken heeft.
Mij lijkt het ook helemaal niks je moet van die soorte missie's doen ik dacht van o leuk maar nee moet je je topspeler verkopen en zulke missie'tjes.
toch wel he....tis hetzelfde als fifa 2005, dat zegt al genoeg. die carreer mode zuigt al helemaal. MOET je een belangrijke speler verkopen, en MOET je een goede kopen. zo kan je toch nooit een goed team opbouwen. naja, ik ga me mond houwen, want dis echt zinloze game.