Unreal Championship

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cartman, 5 mei 2003.

1. Cartman

Cartman Guest

Ik ben van plan die game te kopen.
    Maar ik had een vraagje kan je net zoals bij andere versies op de pc orders geven enzo? Zoals: Cover Me , Get the flag! dat soort dingen. Niet door een headset maar gewoon door bepaalde knoppen in te drukken?

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat kan.. gewoon de Y-knop en alles wat je wil zeggen staat linksonder op je scherm :).

3. Cartman

Cartman Guest

Bedankt Gozer :)
    Dat lijkt me vet.
    Maar als ik het dan online speel bij XBConnect...
    Werkt het dan nog steeds...?

4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dat weet ik niet, nog nooit gedaan. Maar ik denkt het wel, waarom niet? *)

5. Cartman

Cartman Guest

Okeee , vetjes

_O_ UNREAL CHAMPIONSHIP _O_

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als je UT 2003 hebt, is het dan nog wel waard om Unreal Championship te kopen???

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Depends....ik heb 't wel gedaan omdat ik m'n PC niet meer wil gebruiken om te gamen....anders...tsja....als je via live! wil spelen wel, anders niet...

Edit: ik denk dat tyrone hieronder de spijker op z'n kop slaat...de comunicator maakt 't grote verschil voor mensen die niet met Roger Wilco (of sortgelijk programma) werken....en dat zijn dus, ongeveer, de mensen die niet clanbased spelen...thank you tyrone_O_ *)

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  8. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond UC wat leuker dan UT2003, maar ik hou dan ook weer meer van console gaming, en het praten met live maakt het ook weer wat erger.

9. huubmeilink

huubmeilink Guest

volgens mij niet......maar dat weet ik niet cker....*)

10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    als je deathmatch speelt niet (d000h, dan zijn er geen teamgenoten :D)
    maar bijvoorbeeld met team deathmatch, bombing run en de andere team-spelvormen wel. dan zeg je bijvoorbeeld Follow Me tegen een medespeler en dan zal die wel komen :D

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja khoop het voor je :cool: op xbc zijn ze niet altijd even gehoorzaam :D

12. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze ook allebei, UT2003 en UC. UC is over internet een stuk leuker ja, maar als je het off-line speelt is Unreal op de pc wel leuker hoor. Dat komt vooral doordat dat spel een stuk completer is, meer levels etc. We zullen wel wat meer over Live kunnen downloaden, maar bij aanschaf heb je wel wat minder levels. Dat zijn ook juist wat leukere die missen, dat is erg jammer... Ik zou UC er dus alleen bij kopen als je echt over Live gaat spelen anders is het 't geld niet waard.

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Cartman(hey je kent me vast nog wel van XBC)
    Je kan op y drukken en dan kan je maar uit 4 commands per mode spelen,LANG NIET zo uitgebreid als over de pc helemaal niet zelfs.Maar het kan wel ja.

14. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook en hij is echt cool :). Dat geluid echt heerlijk! Maar je kunt spelers commando's geven of je kunt taunts (iets zeggen zoals bijvoorbeeld '0wnage of try to put the safety of').

Heil 2 Unreal Championship _O_

15. doerak

doerak fulltime sweeper

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik ut2003 veel leuker vond dan UC, ik ben namelijk een fan van iCTF ( Istagib Capture The Flag ) en het "skill gehalte" was daar veel hoger, ook vind ik dat de GFX en karma van het spel wat lager is dan op de pc. opdrachten geven in een clanwar via je menuutje is ook veel makkelijker ( dmv binds en scripts )

toch vind ik UC geen slecht spel.

16. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat als je ut 2003 hebt het niet meer de moeite waard is om uc op de xbox te kopen, want na het ut 2003 geweld heb je echt geen zin meer om nog meer te fraggen:)

Deel Deze Pagina