Worms 3D

Discussie in 'Algemeen' gestart door OPL, 6 aug 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel komt rond kerst uit en is het vervolg op het succesvolle (en zeer vette) worms spel. Maar zoals ze al op de officiele site zeggen (klick) "The best things in life are THREE!" dus zijn ze aan een vervolg in 3d begonnen wat rond kerst uit komt. Hoe denken jullie dat het spel wordt?

Ik denk dat het een succes wordt als het spel net zo makkelijk speelbaar blijft als de voorgaande 2d versies en de humor er in houden (denk aan de stemmetjes en de wapens).

Voor de mensen die hem nog niet gezien hadden heb ik hier nog wat dingetjes op een rij gezet:

Screenshots
    Concept Art
    Hier vindt je alle audio waaronder ook de stemmen

Verder kan je de teaser ook nog vinden door op de link te drukken die je op deze site vindt: http://www.eurogamer.net...52443 of hem hier in 1 keer openen: http://www.eurogamer.net/files/Worms3DInternetTeaser.avi

Ik heb nog geen ingame bewegende aktie gezien, iemand anders wel misschien?

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan echt niet wachten op deze game, lijkt me zo cool multiplayer!

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij gaat niet online toch?

4. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval lijkt me deze game zeer goed worden om met vrienden te spelen:D. En de single player is ook altijd wel lachuh, maar of het nou ook nog zo makkelijk mikken is.....
    Ik wacht wel effe voor ik dit spel koop.

5. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel eerst tot ie word afgeprijst want 70 euro voor zo'n spel vind ik wel duur hoor
    jullie niet?

6. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou net wou ik wou posten :9

Dit is meer een spel wat je af en toe speelt als je je verveelt... Ik ga daar denk ik geen 70 euro voor uitgeven. Verder komt hij in een tijd uit wanneer er heel veel spellen uitklomen dus heb ik er denk ik nog geen eens 70 euro voor

7. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe that makes 2 of us want ik wil een stuk of 6 7 spellen kopen.

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets van een mogelijke live-functie? Want ik had gehoord dat er geen live functie bij zou zijn maar dat hij wel op de computer online ging... Dit staat echter niet op de site zelf...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komt geen live .... op de computer kan je wel on-line spelen ... het is ook niet zeker of er system link komt

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom is er besloten geen live te nemen, dit spel heeft juist gigantische live potentie en minder singelplayer....

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    WAAAAAAAAAT een misser. Dit had een topper kunnen zijn, maar zonder live ondersteuning ga ik hem écht niet kopen.

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    ???? Je kan veel zeggen maar dit is een spel die ik echt koop omdat er Worms op staat. Als er ook maar één spel is die verslavend is en die je uit je kast blijft trekken omdat de andere spellen niet boeien of uberhaupt eraaan kunnen tippen dan is het dit spel wel. Dit spel is te gek en zijn 70 euro meer dan waard

13. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel speeluren heb jij totaal denk je in de vorige worms edities zitten? Ik denk niet extreem veel... Ik in-ieder-geval niet, maar ik vond de uren dat ik er aan zat echt heel vet.... Het wordt dus afwegen. Ik baal er iig echt van dat er geen live optie opzit :'-(

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net effe worms 2 zitten spelen en net als in worms 3D is de omgeving compleet verwoestbaar. Ik vraag me alleen af of dit mooi gaat werken in 3D. Want hoelang kan je doorblijven schieten?? Wat denken jullie er over...

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    wa boeit mij als da spel 70 euro kost als je het koopt en het zuigt
    (wat denk niet gaat doen) dan ruil je hem tog gewoon :p
    en dit spel gaat egt vet worden ik heb alle worms spellen
    en speel nu nog(worms 2 dan he)

16. Weew, deze game lijkt me echt chill... Worms maar dan in 3D, lekker rellen met je maten :D

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, net als in de oude worms zal je denk ik niet te lang aan de singleplayer zitten maar lekker de meest kansloze wapens elkaar de hersens er uitschieten 8)

Edit:

Ook zullen de levels random gemaakt worden. Dit vind ik moeilijk voor te stellen met een 3D omgeving en dan is het ook nog compleet vernietigbaar. Hier kan je denk ik wel uit opmaken (samen met de screens) dat de graphics vrij simpel blijven (let op: simpel niet lelijk).

Over de wapens die de voorafgaande series bekend en gruwelijk maakte is nog maar heel weinig bekend maar op gamespot melde ze dit:

en dat is natuurlijk heel goed nieuws _O_

Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer nieuws gevonden:

Op het forum van team17 hebben ze gemeld dat er ongeveer 10 nieuwe wapens bij zijn gekomen en dat er een paar zijn verdwenen omdat deze niet goed werkte in de 3d omgevingen.

Welke dit precies waren wou hij niet zeggen maar wel dat de flamethrower er uitgehaald was en de pijl&boog.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, dit spel wordt echt geweldig!!!!_O_

Ik heb net een filmpje van Cubezone gedownt en bekeken. Echt tof in 3d! Weer een titel om echt op te wachten...

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Worms, vind het jammer dat ze zijn overgestapt op 3-d omgevingen.

Ik vond dit spel juist een onevenarende sweer geven met 2d terwijl alle andere spellen 3-d waren.

Hopelijk doen ze er ook een oude mode in in 2d, wel lache in 3d maar hopelijk verliest het nu neit alle sweer van de voorgaande wordms delen, denk dat ik deze versie van worms 2e hands ga kopen want voor mij is hij lang geen 70 euro waard, geef me dan maar toptitels als project gotham en halo 2

Deel Deze Pagina