Hallo, Ik heb nu 2 weken een 360 en na de eerste speluren, wil ik nu ook een mooi media center, die ik via het netwerk koppel aan mijn films op mijn pc. Op mijn pc had ik al XBMC draaien, en dat vind ik super. Dit wil ik ook op mijn 360 installeren (daar het daar eigenlijk voor bedoelt is lijkt me), maar hoe moet ik dat installeren op mijn Xbox? Alvast bedankt. Sam
Als ik me niet vergis moet voor XBMC je xbox(360) omgebouwd zijn, en praten over ombouwen en dergelijke illegaliteiten zijn op dit forum verboden. Er zit wel Media Center op je xbox, deze kan je laten connecten met het media center op je (Windows Based) PC. Een handleiding daar over: KLIK
Ja, ik had de optie van de media center op de xbox gezien. Ik krijg het media center op mijn pc niet aan de praat. Die zit standaard in Vista, maar mijn pc draait op xp.
Xbox Media Center is een third party applicatie. Begonnen op gemodde xboxen, maar nu ook voor windows, linux, etc. Helaas niet voor de Xbox 360, die draait alleen windows media center.
Ok, duidelijk. Is windows media center ook op XP te installeren, zonder heel mijn windows opnieuw te moeten installeren. Kan ik niet gewoon windows media center op mijn huidige xp installeren?
Als je t alleen gebruikt om videos te streamen kan je ook gewoon naar My Videos gaan en daar dan je computer selecteren. Doe ik ook altijd om series/films te kijken.
En daar kun je gewoon dvd-bestanden afspelen? En kun je dan ook gewoon ondertiteling regelen enzo? En kun je vanaf daar ook image-bestanden (iso) afspelen?
Nee, het streamen naar een Xbox 360 is HEEL beperkt. Enige reden dat ik mijn oude xbox nog heb. Enige minpunt is dat hij geen HD ondersteuning heeft, maar ach.
Zie al gegeven antwoord , verder kan je terecht in : [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]