Hallo allemaal, Mijn originele xbox (dus geen 360) staat al een tijdje verstopt in mijn kast. Aangezien ik hier dus toch niks meer mee doe en ik wel wat centjes kan gebruiken heb ik besloten de console en de bijbehorende spellen te verkopen. De console: Goed werkende xbox met wat muziek. Deze muziek kan ik er natuurlijk van te voren afhalen. Ik heb drie controllers (2 microsoft S-controllers - Wit en groen - en een BigBen controller - grijs -) maar deze worden niet meeberekend in de prijs: in 90% van de gevallen werken deze niet naar behoren (hij zegt dat ze zijn disconnected terwijl de kabel er gewoon in zit). Deze kan ik gratis meegeven of je kunt kiezen dat je deze niet wilt. Dit betekend dat je zelf nog een controller moet aanschaffen. De spellen: Allen origineel en compleet tenzij anders vermeld. Conflict: Desert Storm 2 Counterstrike Dead or Alive 3 Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball Dead or Alive: Ultimate Delta Force: Black Hawk Down Dynasty Warriors 4 Dynasty Warriors 5 Halo (1) (Geen origineel hoesje (zat in zo'n witte verpakking). Zit nu met boekje in een zwarte hoes) Kingdom Under Fire: Heroes Mafia Medal of Honor: Frontline Mercenaries Midnight Club 3: Dub Edition (Promotional Copy) Operation Flashpoint Elite Secret Weapons over Normandy Spartan Total Warrior Tom Clancy's Ghost Recon Island Thunder Tom Clancy's Ghost Recon 2 Tom Clancy's Ghost Recon Summit Strike TimeSplitters Future Perfect De meeste spellen zijn niet te spelen op de 360, maar enkele wel. Bekijk hiervoor de backwards compatible list. Liefst alles in 1x weg, maar los kopen kan ook. Dus, wil je nog goedkoop een console en spellen inslaan? Dan is dit je kans.