Xbox met korting

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rickyoung, 25 nov 2005.

1. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je daar wel zekerheid dat je hem op 2 december krijgt ?
    Zou een oplossing voor velen zijn, er zijn een aantal mensen hier op het forum die nog druk aan het zoeken zijn naar een xbox360 voor 2 december.

3. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee,
    de levertijd is 2 weken. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee want het sceheelt je op de xbox 360 zoizo 40 euro en op de spellen zit ook korting. als ik alles in de winkel zou halen was ik 470 kwijt. nu ben ik voor 420 klaar. voor die 50 euro kan je weer wat anders halen.
    daar wacht ik graag een week voor...en ik zie veel berichten over mensen die twijfelen dus vandaar dat ik het ff wilde posten

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, €40 korting, das best veel. Ik denk dat ik dat ding zeker daar ga bestellen. Mij maakt het toch niet uit dat ik hem dan 1½/2 weken later heb.

5. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  6. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de kleine lettertjes gelezen ? Wel zo handig, want daar staat dat als een bepaald product niet voorradig is , zij dan een vergelijkbaar product opsturen. Ik zou zelf nooit bij Wehkamp kopen, ondanks de 40 euro's korting...
    En, het kan ook voorkomen dat ze zomaar willekeurig andere producten opsturen, waardoor je de groots mogelijke moeite moet doen om dat ongedaan te maken...

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja idd en meestal geld die 40% ook alleen op kleding! dus wees gewaarschuwd!

8. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt juist heel makkelijk dingen terug sturen naar Wehkamp... En willekeurig? Wat is een gelijkwaardig product aan een 360? Het core systeem is imo. niet gelijkwaardig, dus kunnen ze niets opsturen.

Het is 10% (40 euro) en ze maken op de radio iig. reclame met het hele assortiment omdat ze 10 jaar online zijn

Van www.free-id.nl:

Voorwaarden
    De korting is geldig op de productgroepen: Music, Movies en Games.

Op hardware krijg je dus geen 10% korting, helaas.

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  9. Phase2

Phase2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die géén pre-order kit hebben:

- Bestel je x360 premium bij de Wehkamp vóór het einde van 27 nov;
    - Ga vervolgens gewoon lekker de 2e december d'r op uit om 'm tóch op de
    releasedag te bemachtigen.
    - Vind je er eentje: Gewoon cancellen die Wehkamp bestelling, kan in principe
    kosteloos als hij nog niet geleverd is. Retourzenden nadat je 'm hebt
    ontvangen kan ook, je bent dan wel de bezorgkosten kwijt. Houdt dan voor
    de zekerheid wel de doos dicht, want voor software (en misschien vallen
    consoles bij hun onder dezelfde regeling) geldt dat alleen geruild mag worden
    met ongeopende verpakking.
    - Vind je er geeneen: Troost jezelf, je bestelling MET 40 euri korting bij
    Wehkamp loopt nog...

Tot zover mijn maagdelijke eerste post!

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat nu levertijd 5 weken dus dat wordt waarschijnlijk volgend jaar,en je kan hem nog bestellen die 10% korting geld ook nog voor vandaag (28 nov.)

11. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja levertijd is nu idd 5 weken, viel mij ook op. ik heb er heen gebeld en ze zeiden morgen een vracht binnen te krijgen en die word op gestuurd. te gene diehem dan niet hebben zijn dus te minder blijen in dit geval

12. Phase2

Phase2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht laat ik ook eens de Wehkamp bellen. Dit is hun verhaal:

Er zou een zending X360's onderweg geweest zijn welke zij 2 december uit zouden leveren. Echter, er zou 'iets niet in orde geweest zijn met de zending'. M.a.w. wegens te weinig Xboxen géén exemplaren voor de Wehkamp bij de eerste zending.
    Ze verwachten de volgende zending binnen nu en 5 weken. Zodra die binnen is, zullen ze meteen worden verzonden. Dat kán al volgende week zijn ( zou ik ook zeggen als ik daar zou werken...) maar ze kunnen geen zekerheid bieden...

Het komt er dus op neer dat je voorlopig nog wel even kunt wachten...

13. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel dat word gewoon speuren naar een xbox en de zending van hen annuleren !!
    wat een zootje.. tegen mij zeiden ze juist dat ze morgen, en ik belde gister, dus vandaag een zending binnen zouden krijgen.
    klopt er al iets niet in hun verhaal !!!
    ben benieuwd.. bel er morgen mooi weer heen !

14. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net bij de MEDIAMARKT in HEERLEN en daar hadden ze voor de Wireless Network Adapter voor €39,99.
    Overal is deze te koop voor €79,99 dus voor wie interesse heeft.....

15. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot en met wanneer is die actie?

16. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe zit het nou met die korting van 15% bij de frs voor de xbox 360, is er iemand die daar morgen om gaat vragen?

17. Nice 2 Play

Nice 2 Play Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit toch ff onder de aandacht van gamend Nederland brengen en de aktie loopt tot en met 31 Jan.
    Jongens ik heb hem voor 340,- euro de xbox 360 premium edition(399,- euro).Bij Free recordshop 15% korting met een cadeaubon te halen bij het postkantoor.In de winkel zeggen ze dat je geen korting krijgt op hardware maar dat is niet waar.Ik heb marketing gebelt van het hoofdkantoor van Free recordshop en die erkenen dat ze een fout hebben gemaakt.(Ze hebben niet vermeldt in de voorwaarden dat het niet geldt voor hardware hahaha).Als ze moeilijk doen in de winkel bel dan met marketing van Free recordshop tel:010-2844770.
    Succes Nice 2 Play.

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  18. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe duur is die cadeaubon dan?

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed hoe zit dat nou dan je hebt het over normale kortingsbonnen... cadeaubonnen dus. maw je betaald evenveel aan die bonnen om vervolgens "korting" te krijgen op je xbox...

of is er een bepaalde bon die je overal 15% korting op geeft voor een zacht prijsje waardoor het wel aantrekkelijk wordt om zon bon te halen?

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat moet je doen voor die bon? :eek:

Deel Deze Pagina