De bon is er vanaf 7.50 E tot ..... en bij de kadobon zit een kaartje en daar staat op dat je 15% korting krijgt bij Free recordshop.
Let wel op!!! 3 december is de laatste dag dat ze de waardebonnen uitgeven met de 15% korting bij frs. ik wil er wel 1 halen maar durf dan me bek weer niet open te doen in de winkel bij de frs als ze zeggen dat het niet geld.
goed, ik kan dus vandaag nog zo'n bon halen die geld tot 31 januari? dat ga ik dan wel even doen, wat voor bon moet ik vragen?
Ik heb hem .. de kortingsbon dan (hij heet boncadeau), nu nog de rest bij elkaar sprokkelen.. Iemand een xbox kopen?
Hmm... k*t zooi... Wilde vandaag die bon nog ff snel halen maar het "postkantoortje" (volgens mij alleen service punt of iets) wist van niks of iets... En moest werken dus geen tijd om ff een normaal post kantoor op te zoeken... Iemand dus nog een boncadeau over? Anders nog maar ff doorsparen...
Ze gelden nog wel.. en je kan er zelfs nog een kopen ook. Alleen ziter er geen 15% korting meer bij Vanmiddag/vanavond post ik hier btw wel ff of het me gelukt is, ik ga over een uurtje mijn 360 ophalen. (weet niet of ik nog online kom)