Xbox360: DLC

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Liné, 28 aug 2010.

1. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens,

ik heb een vraag over de downloadable content van de Xbox, van Gta ballad of gay Tony en Oblivion heb ik content gehaald en ik ben verhuisd en heb daar tijdelijk geen internet, wat blijkt nou, als ik geen internet verbinding heb kan ik geen DLC loaden, hij zegt dat ik perse verbonden moet zijn enzo...Ik wil graag weten of er een manier is om dit te omzeilen, ik heb namelijk ook een probleem met internet want ik heb geen telefoonaansluiting, dus ik had een dongel overwogen maar hoor daar niet veel positiefs over.. Als iemand een manier weet om de single player van de games gewoon te kunnen spelen zonder live, of nu al weet dat dit 100% onmogenlijk is,
    laat please horen..

thanks in advance

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    nee geen nieuwe console zelfde gamertag..niks veranderd..

voel me echt hard genaaid ook, ik heb er veel geld aan uitgegeven heb ook een hoop andere dlc gehaald maar dat vind ik allemaal minder erg maar ik betaal er wel voor en ik mag het niet eens spelen als ik niet daarbovenop nog is de hele tijd online wil blijven. Daarna hoorde ik dat je bij PS3 gewoon je dlc legaal naar 5 andere consoles over kan zetten..like wtf..

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2010
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    "Note that if you received your new Xbox 360 as the result of a refurbishment or repair, the licenses have already been transferred as part of the repair process. You probably do not need to use the license transfer tool, but you will need to download the content (such as Xbox LIVE Arcade Games, game add ons, etc.) again."

Heb zelf ook al gecheckt ik ben gewoon licenced....|:-

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm hij moet gewoon werken. helpdesk bellen denk ik

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Was het niet gewoon zo dat je ALTIJD verbonden moet zijn met XBL om DLC te spelen? Ik las laatst hier op XBW over iemand die hetzelfde vroeg. Hij probeerde offline te spelen maar, volgens iemand anders kon dat niet. DLC kon dus alleen met verbinding geladen worden (volgens hem).

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat ging over Arcade games geloof ik, maar in principe is het probleem hetzelfde. Erg klote dit, snap ook niet waarom zoiets stoms in zo'n systeem kan zitten.

9. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik kan juist arcade wel games spelen behalve battlefield 1943 maarja die is ook alleen online..t gaat puur en alleen om de echte ingame content vind het ook raar bijvoorbeeld voor oblivion een spel dat niks met online te maken heeft, ik heb zelfs de DLC van een schijfje dus staat volledig geinstalleerd met een disc, heb alleen disc 1 nodig (originele versie) om het te spelen maar zonder internet faalt het gewoon..

@Ic3DFire: ja dat denk ik dus ook...maar zoekt dus een omweg..:mad:

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Ik heb Oblivion en GTA beide expensions gewoon offline kunnen spelen hoor. Je hebt ze toch al gedownload of het cd'tje zit in je console? Dan is er toch geen probleem? Al op de HDD geïnstalleerd?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan het zelf niet oplossen dit kan alleen de helpdesk doen. Of via licence transfer. gewoon even bellen

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat probleem heeft iedereen. Althans genoeg mensen die ik ken. Je kunt sommige content niet spelen als je niet online bent. Waarom dit is? Waarschijnlijk om illegaal verkregen content geen kans te kunnen geven. Bellen met de helpdesk zal niets uithalen want het zit in het systeem.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet waar .. het komt door dat het systeem gekoppeld is aan het id van je console. Als je console defect is geweest kan het zijn dat je console id veranderd is. Je kan deze off-line content weer koppelen door je licentie over te dragen: http://www.xbox.com/en-us/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

Je moet daarna wel weer je content op nieuw downloaden om de licentie recht te zetten. Ik denk dat de topic starter dit ook moet doen. Daarna zal deze weer off-line werken

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Wat ik erg vervelend vindt is dat zodra mn xbox offline is, dat ik ineens ook geen films meer kan kijken omdat de media update van de xbox dan ineens niet meer werkt... zodra er ineens weer internet is dan kan ik de films gewoon weer kijken.

Hoe kan ik de media update van de xbox 360 overzetten, zodat ik ook offline films kan blijven kijken?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan helaas niet.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zulk soort problemen moeten ze echt wel gaan oplossen bij de nieuwe Xbox.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat zijn geen problemen maar zo heeft ms het bedoeld, dus ik denk niet dat ze dat gaan oplossen

18. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Lijkt me wel een probleem. Dus mensen die hun xbox niet altijd online hebben kunnen geen films op hun xbox kijken.

Wat btw wel werkt met die media update is om de media update diezelfde dag te redownloaden en als je die dag dan offline gaat dan doet de media update het nog wel offline en kan je wel gewoon films kijken. Maar de volgende dag doet ie het ineens niet meer.

Gewoon wat irritant als je verbinding weg valt wanneer je net even een film wil kijken. Stream namelijk al mn HD films naar mn 360.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de ondersteunde films werken wel, maar niet codec specific. Ik zal eens navragen waarom dat het geval is?

20. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Dat zou super zijn. Zou mooi zijn dat ze de media update ook beschikbaar maken voor transfer oid en niet alleen je arcade games.

Deel Deze Pagina