Ik heb sinds kort een Xbox 360 welke ik ook gebruik als Media Center Extender. Om dit te bedienen gebruikte ik altijd de afstandbediening welke ik reeds had bij mijn Media Center PC. Echter werkte deze erg traag. Maw als ik naar de gids wilde dan duurde dat wel eens 3 minuten en ook het switchen van kanaal naar kanaal gaat niet altijd even snel. Ik ben benieuwd of jullie deze ervaring ook hebben? Ps heb nu ook een officiele xBox 360 afstandbediening gekocht en deze werkt bijna prima. Alleen het geluid (up and down) is nog steeds geen mogelijkheid terwijl ik wel het geluid kan muten
In de media center thread kan je in ieder geval het antwoord op je vraag vinden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77687 <-- deze thread
Hoezo, hij hoefte alleen op die link te drukken. Je dag toch in groene lettertjes ‘Media Center threat’ of zoiets. Ach ja. Laat ik er maar niet over doorgaan.
Nope laten we dat allemaal maar niet doen Verdergaan via de gegeven linkjes aub.. -Dicht. //edit; ik nu het verschil in de tijden tussen de posts pas Oh well ik sloot hem n.a.v. een report...