Er was laatst al belangstelling voor Xboxworld.nl merchandise. Is er hier interesse voor? Ik zat dan vooral te denken aan t-shirts ofzo met een Xboxworld.nl opdruk erop. Prijzen, tsja dat is lastig, ik heb geen idee hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten per tshirt. Ik wil gewoon weten hoeveel interesse eris en of jullie nog leuke ideeen / suggesties hebben.
Interesse! Good voor naamsbekendsheid, reclame en is gewoon vet maar de prijs moet natuurlijk ook weer niet TE hoog liggen. ik ben VOOR !
Ja dat gebeurd wel, maar ik ga geen tijd uittrekken omjullie alleente voorzien van XBOX goodies, meot wel xboxWORLD goodies zijn
Ja dat gebeurd dan ook wel, maar dan is het alleen maar duur, dus kan je er beter meer bestellen en die verkopen, zijn ze relatief goedkoper
Maar het moet er wel een beetje stoer uitzien. Niet gewoon een zwart t-shirt met witte letter in een standaart letter type xboxworld erop. wel een beetje een funky lettertyp en de kleur groen op wit ofzo. Maar ik denk dat ik er wel 1 zou kopen. (Als het niet te duur is) 7 euro ofzo is wel een beetje redelijk. Maar dat ligt er natuurlijk aan hoe hoog de druk kosten zijn. En misschien kunnen jullie ook caps en posters waggeven/verkopen. (kan altijd in een winkel vragen of ze dan zo'n poster willen ophangen. En je kan 's avonds laat ook stieken die posters op bushokjes enzo plakken
Leuk logo wordt het zeker wel.. Probleem is, voor 7 euro kan je geen leuk shirt (met n paar kleuren) laten drukken, dat haal je gewoon niet.. Of je meot er tienduizenden bestellen
10.000 ik zie het probleem niet ok misschien geef ik er 10 euro voor, dat moet toch wel te halen zijn? 22 gulden?? Wat ik er toch allemaal niet voorover heb [opschep mode]Die 10 euro is voor mij geen probleem[/opschep mode] Maar voor anderen denk ik wel, want wie gaat er nou een enorm bedrag uitgeven aan een reclame shirt? (misschien als hij er heel mooi uitziet)
qwl id, ik vind een t-shirt van 15 euro wel redelijk, alleen moet het wel een beetje stylish zijn idd, niet een t-shirt met in witte letters xboxworld.nl.
Re: 10.000 Hoeveel mensen kopen er geen t-shirt met alleen maar Nike of adidas ofzo erop. Ps. een officiele waarschuwing (of stond er nou warschuwing?) krijg je die per E-mail?
Mja een leuk shirtje voor de hopelijk komende lan party zal zeker wel leuk zijn. Maar volgens mij hebben de mensen wel wat meer over dan 7 euro voor een kwalitief betere shirt. Toch!
Wouter, als ik uit ga van een 50 tal shirtjes met een meerkleuren opdruk, zal ik zoiets maandag even uitzoeken op mijn job? Heb ik maandagmiddag waarschijnlijk wel wat meer info om jou te mailen. d.