Wie o wie kan mij helpen? Ik zit muurvast in XIII en wel in "SSH-1 Military Base - Forbidden Entry". Op een gegeven moment lopen er twee bewakers tegenover elkaar in een gang. Je moet eerst de een neerslaan en oppakken en verstoppen, alleen de camera die daar hangt spott me steeds. Wat nu?
Nee dat werkt allemaal niet. Heb ook al de Walkthrough van IGN erop nageslagen, maar die helpt ook niet echt.
Hmm, dat hele (nogal saaie) level bestaat bijna uit bewakers neerslaan. Maar volgens mij moet je em gewoon op een ander moment neerslaan, als ie buiten het beeld van de camera loopt. Of je moet zorgen dat ie je ziet en naar een alarm knop loopt en em vlak voordat ie die indrukt neerslaan.
Thankx, gaan we proberen. Al wel eerder geprobeerd, maar we blijven proberen. Misschien iemand een anders idee? Of is men nog niet zover geweest?
hm prodigy als je nou eens eerst da manneke achter die camara's neerslaat kunnen ze je in iedergeval niet via de camera spotten. Die 2 bewakers uitschakelen is verder een kwestie van timing, niet echt moeilijk