Yup kheb gisteren hét meesterwerk nog eens gespeelt. Nu is mijn vraag welke lvls jij uithebt in welke diffecults ? Kzal de mijn eens opsommen: 1ste level: Uit in normal,heroic en LEGENDARY 2de level: Uit in normal,Heroic en LEGENDARY 3de level: Uit in normal en heroic 4de level: Uit in normal,Heroic en LEGENDARY 5de level:Uit in normal,Heroic en LEGENDARY (gisteren net uitgespeeld in legendary 6de level:Uit in normal 7de level:Uit in normal 8ste level:Uit in normal 9de level:Uit in normal 10de level:Uit in normal Binnekort de 3de level is uitspelen in legendary Vertel de jouwe es
Ik speel geen halo meer alleen met mulitplayer als er een stel vrienden komen maar tot dus ver heb ik alles met normal en 1 en 2 met heroic en 1 legendary.
Maar wat erg is met multiplayer is als je verliest van iemand die niet eens een xbox heeft is mij gister overkomen]:- ]:-
GRRRRRRRRRRR IK KAN DAN WEL SLECHT ZIJN MET HALO MAAR NIEMAND BEAT MIJ MET ISS2!!!!! IK BEN FOOTIE GAME MASTER EDIT: Maar laten we ff on-topic blijven.
1ste level: normal/heroic/LEGENDARY 2de level: normal/Heroic/LEGENDARY 3de level: normal/heroic 4de level: normal/Heroic/LEGENDARY 5de level:normal/heroic 6de level:normal/heroic 7de level:normal/Heroic/LEGENDARY 8ste level:normal/heroic 9de level:normal/heroic 10de level:normal/heroic
Echt niet, dat bent ik. Ben nu bezig met normal, kom nog geeneens voorbij level 3 En nu ga ik heel veel kritiek krijgen denk ik
1ste level: easy/normal/heroic/LEGENDARY 2de level: easy/normal/Heroic/ 3de level: easy/normal/heroic 4de level: easy/normal/Heroic/ 5de level:easy/normal/heroic 6de level:easy/normal/heroic 7de level:easy/normal/ 8ste level:easy/ 9de level:normal/heroic 10de level:normal/heroic
level 1 = complete level 2= complete level 3= normal + legendary level 4= complete level 5= complete level 6= complete level 7= normal (gaar level doek nog een Xtje) level 8= normal + legendary level 9= normal + legendary level 10= complete bijna klaar dus .... mzzl Munch and Abe
gewoon alles op normal, ik heb geen zin omdat spel weer opnieuw te gaan spelen, veel te frustrerend man alleen multiplayer (including co-op) is leuk
Ik heb het spel nog niet zo lang als jullie maar tot nu heb ik dit gehaald: 1ste level easy/normal/heroic/legendary 2de level easy/normal/heroic 3de easy/normal/heroic 4de easy/normalheroic 5de easy/normal/heroic 6de easy/normal/heroic 7de easy/normal/heroic 8de easy/normal 9de easy/normal 10de easy/normal Edit: nogmaals een update gehouden.