1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 consoles, 1 gamertag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hollandes, 22 nov 2010.

  1. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb laatst een tweede 360 console gekocht, een Slim, samen met Kinect. Het werkt goed, prima hoor, maar ik heb mijn Slim nu boven staan en mijn Elite beneden. Kan ik mijn gamer tag op beide consoles gebruiken? Heeft dat invloed op m'n gamer score.

    Voorbeeld; Ik speel Black Ops beneden en haal 20G voor een achievement, terwijl ik boven een cheevo in Kinect Adventures. Ik heb overigens geen internetkabel boven, maar ik ga hem een paar keer per maand naar beneden halen om te updaten. Worden beide achievements dan op m'n tag gezet?
     
  2. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je achievements worden op je gamertag opgeslagen, dus daar hoef je je in elk geval geen zorgen over te maken. Volgens mij kun je dezelfde gamertag gebruiken; je moet deze dan importeren terwijl je je tweede xbox aangesloten heb op internet. Dan kun je op beide consoles inloggen.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Een snelle usb stick kopen en dan elke keer deze in je xbox stoppen. Op je xbox boven moet je alle content kopen die je off-line wilt gebruiken. Met je tweede xbox moet je aangesloten zijn op internet om zo de content nog te kunnen spelen. Als je met meerdere mensen op de beneden xbox speelt moet het hoofd account aangelogd zijn. beide achievements worden op je naam gezet (zoalng je maar gebruik maakt van een usb stick
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010

Deel Deze Pagina