1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe vaak moeten we nog vertellen dat SD naar HD om zetten er gewoon niet uit ziet?
    Sorry begin in middels mijn geduld een beetje te verliezen omdat dit op iedere pagina tegen je wordt verteld...
    Ik vind de HD zoals hij nu Gerendered is er niet scherper, niet mooier en zeker niet beter uit zien als SD.
    Dus please voor de laatste keer, HD is een overschat Fenomeen en mooi SD is nog altijd beter als slecht HD.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij psx shop, die hebben nu uitverkoop, dus misschien dat je hem met korting kunt scoren:)
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry maar krijgt t zelf ook niet in mijn kop bijv links zie je wie elkaar shot downed heeft(MW2) dat zie ik (beter) met HD.
    Maarja als meer dan de helft opmerkt niet echt mooi dan moet ik echt helaas voor de Hauppauge gaan :mad: (te duur)
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    En als je nou eens goed SD Rendered dan zal dit beter eruit zien als HD.
    Dat het nu beter lijkt klopt omdat hij in gesteld is om daar goed op te exporteren maar als je nou eens goed exporteert naar SD dan zal dat er zelfs beter uit zien als die nep HD.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dat het er nu in sd slechter uit ziet komt doordat youtube jouw hd beeld weer gaat degraden, maar als je hem gewoon upload in sd ruwe beeld (zoals je hem opneeemt dan zie je dat het beeld beter is)
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké, bedankt! maar wil toch 720P hebben dat 100% is.

    Maar vraagje over een computer om te recorden is een pc Lenovo B560(geen i3 maar een CPU P6100 processor) kheb m nu thuis van een kennis en misschien koop ik die.
    Maar is CPU P6100 processor beter dan mijn Core Duo2 Processor??
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    dan moet je een hauppauge kopen, als je 720p wilt .. met de dazzle kan het niet! Mensen gaan je niet volgen als je nep 720p post
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    zat wat rond te kijken voor HD recorder en ik weet dat black magic shuttle usb 3.0 is maar ik zie opeens dit: Black magic intensity amazon

    dat is een 2.0 usb en veel kleiner en wat ik zie is dat hij alleen HD kan opnemen(als je goed kijkt plaatje rood groen blauw).
    Dus Fardo is dit denk je ook een goeie want de prijs is veel lager :D
     
  10. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je de Vbox 2 Advanced ook in de gewone winkels kan kopen, dus niet op het internet? :)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    volgens mij niet of er moet ergens een speciaal zaak zijn

    @mrbeast die ken ik niet is component dus moet wel werken, maar ik weet dan niet hoe je deze dan weer gaat splitten (streamen naar je tv)

    Wat ik op de site kan terug vinden is dat deze bedoeld is voor de Mac OS (Apple)

    http://www.blackmagic-design.com/products/videorecorder/techspecs/
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  12. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb daar geen problemen mee met splitten gewoon met de capture software op je pc beeldscherm spelen(dat doe ik ook met easycap werkt fijn).

    Maar helaas wel dat het voor Mac is anders had ik het zeker gehaald :D
     
  13. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog steeds geen enkele shop gevonden, bij psxshop.nl werkt die site voor geen meter...
     
  14. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook graag beelden opnemen vanaf mijn xbox 360.
    Hiervoor ga ik een dazzle gebruiken, maar welke?
    Er zijn 3 soorten..:
    - dazzle video recorder Via marktplaats?
    - dazzle video creator Via marktplaats?
    - dazzle video creator platinum..

    Welke van deze moet ik kopen en waar?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    alleen de dazzle video creator platinum werkt out of the box (besef wel dat je alleen sd kan opnemen)
     
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Goede keuze van die cc, heb hem zelf ook, heb hem besteld bij psx shop, werd ook gewoon snel geleverd.
    Maar Fardo, hoever ben je nou met jou stukje over die shuttle?:+
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga bij select naar het 2e dingetje, daar klik je op, ga naar video source, en daar klik je op Pal, als dat gedaan is start je de software opnieuw op, en hij moet het weer doen.
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    klik eens 480 i aan , dan pal en kijk of hij dan werkt, anders misschien ff de software opnieuw instaleren, ik had laatst ook last dat hij het scherm de hele tijd dubbel gaf.
    Maar je hebt wel gelijk dat de software matig is, maar dit leek mij de beste oplossing om eerst een beetje te kijken hoe alles werkt.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nice programma, maar de kwaliteit als je van je pc scherm op neemt is wel slecht hoor:+
     

Deel Deze Pagina