1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nice, maar weet jij hoe je kun streamen met die software zonder dat ik kans heb dat er mensen rond gaan neuzen in mijn pc?
     
  2. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor hier nogal weinig over de Dazzle DVC101, toch, omdat dit wel een aantrekkelijk prijsje heeft en ik niet al te hoog wil zitten met HD enz. leek me het een mooi product.

    Mijn vraag hiervoor is ook of je tijdens het gamen kan capturen, heb je dan nog extra kabels nodig oid? Hoelang kan je ongeveer opnemen?

    Wat zijn de pluspunten/minpunten? Iemand ervaring met deze Dazzle?

    Mijn apparatuur:
    JVC HDReady, type Lt-37a80su
    XBOX Elite, HDMI Aansluiting op 1080i
    TB X11, weet niet of dat ook nog een belemmering is, maargoed.

    i.i.g. bedankt. ;)
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ziet er goed uit :) zie ik liever dan Fake HD :)
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nice, Zal binnen kort ook eens wat filmpjes online gooien, opnemen is niet zoon probleem, het monteren vind ik niet leuk:+
     
  6. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    .?
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    De dazzle DVC 101 kun je niet mee opnemen, met de Dazzle DVC 170 wel, en met een dazzle kun je ook niet HD opnemen, maar alleen SD, dus die gele kabel, en dat is geen hd.
    Het beste kun je als je het eerst wil proberen de Vbox 2 Advanced nemen, deze neemt ook geen hd op , maar toch beter dan de dazzle.
    En je hoeft dan alleen je component op de splitter die je er bij krijgt aan tesluiten, 1 uitgang van de splitter op de tv en de andere op de Capture card, je instaleerd het programma en voila, je kunt opnemen:)
     
  8. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat 'n omweg zeg. :mad:
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Het leven is niet makkelijk mijn vriend:)
     
  10. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar weet ik alles van.;)
    Tja, dacht dat het makkelijker zou gaan, maargoed toch bedankt voor de info!:b:
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik een Easycap dc60+ best goedkoop(€15) en je krijgt het benodigde erbij maar je kan beste gewoon VirtualDub gebruiken misschien is dat bij andere capture cards ook handig.
    Ik speel zelf vanaf mijn pc beeldscherm(geen notebook/laptop een klein pc soort all-in-1) en geeft geen laggs alhoewel de software die ik erbij kreeg gaf wel laggs met vanaf beeldscherm afspelen.
     
  12. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet er een goedkope capturecard?
    die wel gewoon een beetje goede kwaliteit heeft.
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo Reach en als t goed is ook MW2

    Zelfde geld voor de Easycap Dc60+ als je hem aan de praat krijgt! maar ik ken wel mensen met goeie tutorials daarme lukte t.
    Als je ooit een Easycap koopt gebruik beter VirtualDub minder laggy op je beeld spelen dan het mee geleverde software
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou, ik heb een vrij nieuwe pc, quad core cpu, 4gb ram, hd 47xx en ik heb ook lag als ik op mijn pc scherm kijk, niet alleen beeld, maar ook voice, dus of jij werkt voor nasa of je ligt gewoon uit je net te lullen:+
    En heb btw de software die max poste in de startpost gezet:)
    En Fardo, je hoeft het stuk over je shuttle nou ook weer niet zo groot te maken, enkele regels is ook wel genoeg:+
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien is het een idee om voor iedere kaart een voorbeeldfilmpje in de startpost te plaatsen? Kan men ook gelijk op die manier de kwaliteit vergelijken.
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt schijt irritant dit, altijd als ik mijn video kabels uit de splitter haal, kan de vbox daarna geen signaal meer vinden:emo:, met als gevolg dat ik alle software en drivers moet verwijderen en daarna weer instaleren...
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nja, ik zal het onthouden:)
    Thx voor de info tough, binnekort maar eens uitvogelen hoe dat streamen werkt, want stiekem lijkt me dat wel leuk(a)
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelf heb ik net een nieuwe laptop(5 dagen oud) dat maakt het makkelijker om te recorden dan een pc(wel klein) naar boven sjouwen.
    een Aspire Windows 7 i3 core 3GB RAM en HD Graphics(Ik vraag me af of ik dan misschien hd kan recorden.....)
    Maar ik ga denk ik morgen mijn oude filmpjes die ik had recorded vanaf mijn scherm ff op youtube zetten zodat je kunt zien hoe het gaat....
    Ik heb er wel een paar maar die zijn dan wel 720P(Gewoon beetje uitproberen ;))

    Owja, mijn pc is een normale Dual Core2 met iets van 1-2GB ram....

    EDIT: Heb je de trial version van Debut want ik ga kijken of het ook non-laggy is met capturen van beeld.
    En weet iemand waar je een splitter kunt kopen(liefst goedkoop) ik wil testen of er veel verschil is want in mijn oog is het normaal
    Deze is een MW2 filmpje alleen ik had hem niet moeten resizen(vanaf beeldscherm):
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je pc videokaart heeft niks te maken met jou capture device, dus je zult Nooit en te nimmer HD kwaliteit halen met het ding dat je nu hebt.
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dacht ik ook al :p

    Maar ben momenteel bezig voor een hauppauge hd pvr aan t sparen..... als het mag van me ouders(word toch nee maar zeg nooit nooit!)
     

Deel Deze Pagina