1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Zifnap Hij staat zeker op mijn lijstje. Vraag is alleen ff wanneer met Fallout 4, JC3 ...
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat probleem heb ik ook met Dragon Quest Heroes, alleen zit ik met Zestiria, Uncharted collection, P4Dancing en Taken King....:+
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gewoon keuzes maken en voor de andere games lekker wachten op een prijsdaling. Ik koop in 2015 nog maar 3 games, 1 per maand. Dat is zat.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja idd.
    Mensen zijn verwend zeg.
    Ik vind Plus juist de ideale bron om Indies uit te proberen.
    Sta zelf niet echt te springen om AC:BF, opzich een fijne game destijds maar meer omdat er voor mij echt een gebrek aan games was bij de launch en ik te graag op mijn ps4 wou spelen. Maar ieder voor zich natuurlijk
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Ik kijk er ook erg naar uit!!

    Allleen wat me miss doet twijfelen, in de japanse filmpjes zag ik heel veel dat het niet een ''wereld'' ''wereld'' is waar je doorloopt..
    Als bijv final fantasy of blue dragon (xbox)
    Maar selecteer je steeds een gebied en moet je daar zeg maar monsters slachten die op bepaalde punten spawnen.. en zo een gebied veroveren... en dat over en over...

    Hoop dat dat slechts een deel van t verhaal is, want van RPGs vind ik juist het verkennen van alle gebieden.. geheime plaatsen.. alles ontdekken leuk...
    En dat zou dan ontbreken..
    Dus nog even afwachten hoe dat word.... (maar de graphics.. ja damn die spreken me echt aan!)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is geen open wereld game. Je selecteert gewoon missies in een menu en dan kom je in een klein gebied terecht waar je monsters killed en opdrachten uitvoert. Dus alles wat zo goed is aan een JRPG, dat zit hier niet in. Deze game laat ik dan ook aan mij voorbij gaan.

    Wil je wel een open wereld RPG, dan zou je kunnen kijken naar Tales of Zesteria. Persoonlijk ga ik wat langer wachten. De eerstvolgende JRPG die ik 100% ga kopen is Star Ocean 5.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een code ontvangen voor de Need for Speed closed beta die vandaag begint en duurt tot maandag 5 oktober. Als je mee wilt doen, plaats dan even een reactie (mag tot 20:00 uur vanavond) in mijn opgezette community op de PS4.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Jup precies dat doet me twijfelen, Maar daarintegen spreken de graphics en de stijl van de game me heel erg aan! Ga em zeker niet pre-orderen wel ff reviews afwachten en bekijken en dan beslissen!
    Tales of zesteria ook gezien, maar die gevecht style spreekt me niet erg aan..
    Star ocean 5 kijk ik ook erg naar uit!! helaas pas 2016...
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Shiiit!! Trackmania Turbo is uitgesteld tot begin 2016 :'-(:'-(
    Dat was voor mij echt DE game van het jaar.
    Dan wordt het alleen maar Battlefront spelen.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Heroes is geen RPG, Casper. Het is een Dynasty Warriors knock-off, maar dan in het DQ universum. Er zitten wel wat RPG mechanics in, maar heel beperkt. In dit geval spreekt het geheel mij juist aan. Vooral niet te serieus.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ja goede vraag....

    Mooi Eurogamer artikel: Please games, let me be stumped

    http://www.eurogamer.net/articles/2015-10-02-please-games-let-me-get-stuck

    Eén van de redenen waarom ik Divinity "meer" een RPG vindt dan de laatste Dragon Age is om deze reden. Je moet zelf nadenken. Minder sign posting graag! Respecteer de intelligentie van de gamer. Games maken ons zooooo lui tegenwoordig...
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kreeg een promotional code van Amazon UK voor 10 pond korting. Dus Divinty voor 25 pond (incl korting) daar besteld. Mooi prijsje en dan heb ik hem vast. En Larian verdient ook gewoon dat ik hem full price koop :)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Doen ze zodat meer 'casual' players de games kopen...helaas.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Klopt, gelukkig zijn wij ook nog vrij in onze eigen keuze. Daarom ben ik ook zo blij dat Kickstarter projecten zoals Divinity, Wasteland en Pillars super goed aanslaan. Het publiek heeft gesproken.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als die laatste nu ook nog eens naar consoles zou komen :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Die move rond 11:05, zie dat gastje vliegen haha... Community manager vindt de game zelf ook leuk (gelukkig maar). Hij spreekt regelmatig zijn characters na. "BOOM, how do you like that!" (12:10) :D
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Vette video als ik dat zie denk ik wauw kopen!! ALleen de niet open wereld style spreekt me erg tegen....
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :'-(waarom alles in die laatste 2/3 maanden releasen.:'-(
     

Deel Deze Pagina