1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben vaker gespawnkilled in Conquest dan in TDM...
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dan moet je ook niet bij een squad maat spawnen die van alle kanten wordt beschoten :+
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja lomp is dat he :9 Server nu 'HC' ingesteld qua HUD.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja was erg zuur... Gebeurt wel vaker nog helaas.
    Niets mis met de HUD. Vind 'm wel top werken in BF.

    @Peter; Eind deze maand zal ik ook wel een bijdrage leveren. Ook moet ik even kijken of het appartement waar ik mee bezig doorgaat. Zo niet kan ik ook nog wel over een maandelijkse bijdragen gaan nadenken.

    En doe in je spelerslijst graag ook een potje Rush op (Grand) Bazaar en Seine Crossingbij!
    Vind dat echt heerlijke mappen!

    En ook echt goed nieuws van die Back to Karkand DLC die ergens in December komt.

    Mappen;
    -Strike at Karkand_O_
    -Wake Island_O_
    -Golf of Oman(ziet er wel tof uit op de screens en was dat niet die map waar je v/a of de hijskraan of dat hoge hotelgebouw naast dat lege zwembad kon snipen?!)
    -Sharqi Peninsula

    En dan ook echt nog een hele buttload aan wapens(12!)
    Waaronder de MP5 en de Famas!
    En ook had ik gelezen(en stond ook bij deze lijst dat de M95 er ook bij zit)
    Hier de complete lijst.
    http://bf3blog.com/2011/10/battlefield-3-back-to-karkand-weapons/


    [yt]ZzfDLhsUB6o[/yt]
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    EA en Dice zijn gek geworden... PS3 een week eerder als de rest? wtf ze moeten gewoon iedereen met Limited Edition een week eerder geven. fucking console voor trekken fck die shit
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    @Flix: Zoals je weet, alles is welkom. Max geeft bijvoorbeeld ook niet heul veul,maar dat wordt ook gewaardeerd. Alle kleine beetjes helpen, als we met 20 man allemaal €3 geven dan hebben we al een 64 pers server :)

    Beide mappen zitten er volgens mij als Rush ook in nu. Moet zometeen werken, dus kan het niet checken meer...
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Met die HUD is niets mis, maar het is een immersion breaker. Zo'n minimap bv. Of ammo count ... nergens voor nodig. Crosshair is handig maar als je GEEN crosshair hebt wordt een laser weer een stuk logischer.

    Dus maak de ervaring intenser door zaken weg te laten. Ook 3d person view.

    Ik heb het NIET over dagmage, die mag blijven als normal. En het SPOTTEN (met icoontje boven je hoofd) mag ook blijven, ik vind dat een toegevoegde communitcatie waarde. Zeker omdat LOS (line-of-sight) is meegenomen.

    Edit, die 3 euro per maand is altijd te upgraden natuurlijk:) Het is nu een support donatie omdat ik ook aan de MW3 ga/moet met andere freinds:)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze Road to Jalalabad er niet in hebben gedaan. Die map was ook echt ziek
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    D'oh.
    Zat net in je server zaten er maar 12 man in.
    Dacht ja dit gaat 'm niet worden. Ben ik eruit gegaan, begint het nieuwe potje met 32 man8)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan heel snel gaan inderdaad. Gisteren zat hij vanaf een uur of 4-5 eigenlijk constant vol tot vannacht rond een uur of 1. Leuk om te zien!

    En Max: Dat weet ik, maar alle kleine beetjes helpen al! Het zou leuk zijn als we met een man of twaalf uiteindelijk allemaal 5 euro neer moeten leggen om dan een 64 personen server te kunnen nemen. We zijn in ieder geval al goed op weg!
     
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen, kom eens op Peter's server! :+
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht wel even tot Casp. border weg is:+
    En eerst ook nog even naar de gym.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kom niet eens in de server van Peter. Continu vol. 8)
     
  14. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad steeds vol... en ik dacht nog wel dat ik een VIP was :cool:... kicken die handel :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Morgen zal ik Peter zijn server wel even joinen, vandaag even geen zin meer :+

    Jammer dat dat VIP nog niet werkt, voelt goed als je voorrang op anderen hebt :cool:

    @ Peter: Tevreden over mijn stukje? Was toen even helemaal gaar van stage en had even geen inspiratie om iets leuk neer te zetten :+
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die nu spelende zijn?
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik join weer totdat iemand aan mijn pokertafel komt zitten. :)

    Heerlijk om windowed prima op high/ultra te spelen. Komt er iemand zitten, leave ik en poker totdat hij blut is en daarna weer verder met knallen. :+
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja mooi stukje man! Het is alleen Peter_Aragorn. Je bent het 'lage streepje' vergeten ;).

    VIP werkt dus niet? Heb de mensen er wel aan toegevoegd namelijk! Zal i3D morgen ff bellwn hierover, moet natuurlijk gewoon werken. Een andere admin is Keviin074 trouwens. Die kan je via Origin dan vragen om een kick al je erin wil.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nope, VIP werkt (nog) niet, kreeg de melding dat de server vol was :)
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb gister in mijn eentje vs 8 anderen gespeeld:p ik zat gewoon in mijn uppie in het team haha en de rest kwam maar niet naar mij:p. ik had super snel verloren maar wel 15 - 3 gespeeld haha:p

    en vinden jullie de Javalin ook bagger:confused:? je kunt beter gewoon een RPG hebben want voor die gelocked is word ik 9/10 keer gespot. al helemaal als ik 1 keer raak en daarna nog n keer moet..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina