1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Voor de auto-liefhebbers zie HIER
     
  2. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Had gisteravond m'n eerste kickboks-les in Haarlem :D.
    Lichtelijk zenuwachtig uiteraard, maar dat is het probleem allemaal niet.

    Ik weer naar huis om half 10, op de scooter.

    Springt er opeens een of andere dwaas voor me scooter :eek:.

    'ERAF, GA ERAF' schreeuwt die gozer (was btw geen buitenlander ;) ).

    Toen ie dat schreeuwde wist ik natuurlijk hoe laat het was: Die eikel wil me scooter hebben :mad:.

    Dus ik terug schreeuwen dat ik er niet af ga!!!
    (Op dat moment stond ik eigenlijk al stil)

    Hij grisde eerst naar m'n sleutels, maar die kon ie niet in een keer pakken, omdat het contact nog naar links gedraaid moest worden!

    Toen hing m'n scooter helemaal schuin, en ik was bang dat ie zou vallen, maar het lukte om een trap te geven, weliswaar niet echt een harde, maargoed.

    Toen 'viel ie weer aan', en ik pak 'em dus bij zijn haar, en sla z'n kop ergens tegenaan :mad:.
    Toen wilde ie naar de andere kant lopen, maar ik kon op dat moment gas geven en weg rijden.

    Maar omdat ik m'n scooter niet op mag voeren, kwam ie niet echt lekker weg, dus die gast achter me aan rennen, ik achter me kijken, rij ik vervolgens bijna ergens tegenaan...
    Gelukkig kon ik toen ontkomen.

    Thuis belde me moeder politie enz. Ze vroegen om de plek etc. en gingen ff een kijkje nemen.

    Vandaag ff aangifte doen.

    MĂȘn, ik schrok me best wel de pleuris .

    Ben benieuwd hoe het afloopt... zullen 'em vast niet te pakken krijgen :mad:.
     
  3. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd nu al een anderhalf jaartje op een speedfight 2, hij WAS rood en ging van rood naar zwart/groen naar oranje/gifgroen en door een ongeluk heb ik metallic oranje kappen gekocht van TNT, zit er wel vet uit na mijn mening, ik moet nog 1 kap binnen krijgen als ik die heb zalk wel een keer een fototje maken :p
     
  4. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn! Dat is wel heel wat inderdaad :eek:... Misschien komt ie nog s terug:confused:.. hopelijk na een examen(A) *totaal kickbocksing noob.. hebben jullie examens??*

    Iig..misschien kan je em dan even rustig afstappen en n trap onder zn kin geven ^^..

    <element type="educatief">
    Maarjah.. of geweld de oplossing is..lijkt me niet..hopelijk kom je zo'n garnaal nooit meer tegen!
    </element>
     
  5. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm idd wel ff schrikken ja hehe,,, zeker als je scoot daarna opeens verdomde langzaam trekt :p

    k zou uberhaupt niet stoppen voor een sjappie als zo iemand die op t fietspad springt ;) (leuk attribuut op de voorkant van je scoot kan geen kwaad)
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    gisteren op het circuit van zolder in belgie een circuitdag gereden........was weer helemaal geweldig :)
    weinig ongelukken en wat er viel was alleen maar blikschade en verwrongen kuipdelen......geen loshangende armen en benen:+

    heb maar een paar foto's zelf gemaakt want alles is opgenomen op dvd.
    heb wel foto's besteld gemaakt door de beroeps fotograaf terplaatse.....heb ze binnen over een week of 2.......ben benieuwd.

    net binnen na de eerste sessie...even de motor na laten stomen :)

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/circuitdag%20zolder%20001.jpg[/plaatje]


    andere kant........met enge meneer op de achtergrond.....maar rijden dat ie kan.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/circuitdag%20zolder%20003.jpg[/plaatje]

    foto van het achterbandje na 2 sessie's.
    aan 2 kanten tot op de randen al lekker opgeruld.......aan het eind van de dag leek het helemaal wel trekdrop :+

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/circuitdag%20zolder%20004.jpg[/plaatje]
     
  7. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Gave foto's beuk:D Vraagje..dat tankpad achtige ding :? , is dat voor comfort oid?
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Rits + Tank = Krassen ;) Vandaar. Daar zijn normale tankpads iig voor. Deze is neem ik aan ook voor bescherming van de tank.
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Yeeey gisteren eerste examen gehad: voertuigbeheersing :D
    Dik gehaald, heb de motor netjes om alle pionnetjes gegooit nu de laatste nog maar daar ben ik niet zo bang voor.

    Verschrikkelijk dat er telkens zo'n tijd tussen aanvragen enz. zit, weg motorrijseizoen.
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja, je hebt nog vele seizoenen voor je ;)
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    idd bescherming tegen krassen en voornamelijk steenslag.

    tis een naked bike,dus geen plastic kuipdelen en een ruitje waar de steentjes vanaf ketsen.....deze vliegen met een teringknal tegen mijn mooie tank.

    een (bagster) tankhoes eromheen en voilla......nooit meer ellende.....en bovendien kan ik er een speciale tas aan vast klikken mocht ik veel meuk willen meenemen om zo geen rugzak om moeten doen.


    zal morgen nog een fotootje maken van de achterband.......heb vanmiddag flink meneertje "burnout" lopen spelen 8) 8)
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat vinden jullie van de:

    [​IMG]

    Ontzettend gave fiets vind ik zelf maar persoonlijk vind ik de zx9r toch nog iets mooier, deze ziet er wat "dikker" uit.
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie fiets maar de seatpipes zijn bagger.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol dit is qua prestaties andere koek dan een zx9r.......deze 2006 zx10r is geen allemansvriend.

    de 900cc zx9r is nieuw alleen nog met mazzel te koop als zwaar over jarig model.......na 2003 zijn ze niet meer gemaakt namelijk.


    erm.......kon het vanmiddag weer niet laten........achterband is een mm'tje dunner geworden en het gat in de ozonlaag iets groter.

    beuk loves global heating :+
     
  16. Koffie mok

    Koffie mok Guest

  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  18. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    woooeewh!:)

    dat schatje raadt ik iedereen aan!_O_ ;)
     
  19. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    rijk ofsow?



    ben je rijk ofso man?:0
    hoe oud ben je en wat voor baan heb je?dat je da allemaal kan betalen(chirurg of so?:))
     
  20. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dude, je bent 14.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina