1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    De samsung hu7500 nog maar 2000 euro, hahaha, wat gaat dat hard zeg.

    Vorige week nog 3 duizend, ;-).

    Nog een week of twee wachten, dan krijg je er geld bij, lol.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb nu een hoop offertes de deur uitgedaan bij verschillende aanbieders van de Samsung 48/55inch HU7500. Gaat inderdaad hard met de prijzen... Op dit moment scoor je de 55inch versie met Cashback voor ongeveer 2000 euro. Wordt dus binnenkort een keuze maken voor welk scherm formaat ik nu exact ga en welke aanbieder de meest interessante prijs maakt.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Niet alleen de Samsung is behoorlijk in prijs gedaald maar ook de Sony KD-55X9005A.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit

    Verkeerd gezien.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb de Samsung 55HU7500 thuis staan! Wat een beeld...! Hij vervangt dan ook een 40inch HD ready tv van Philips. Helaas ben ik het hele paas weekend op pad voor werk dus wordt na het weekend dat ik goed kan testen en proberen. Ben nu allang blij als het blijft werken nu de vriendin er alleen thuis mee zit ;)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat wordt alle soaps bekijken in 4K 8)

    Gisteren nog even bij de kennis geweest en na wat aanpassingen is digitale televisie haarscherp.
    Als decoder gekozen voor de Samsung C7140 want de CI+ bleef voor problemen zorgen.
    Volgens de helpdesk van Samsung zou een andere merk CI+ module de uitkomst bieden maar dat ding is natuurlijk hier in de regio niet te krijgen.

    De Samsung BD-F7500 BD-speler die naar 4K kan upscalen staat in bestelling.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2014
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd mystery.

    Vakantiegeld, kom er maar in!

    Echt een vette tv hoor, veel plezier er mee.

    ;-)
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Thanks! Geweldige Tv inderdaad <3
    Nu komende tijd eens op het gemak alle functies eens bekijken. Vroeg mij af of er een Game Modus op zit want krijg m niet gevonden. In elk geval genieten!
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je in settings en dan spelmodus zoeken.

    (Dacht deze vraag en antwoord hebben gelezen ergens)
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mijn Panasonic 50ST60 plasma binnengekregen en wow, wat een beeld :D. Niet alleen omdat het beeld groter is maar ook omdat de kleuren veel beter er uit lijken te spatten. Heb nog niet het beeld in 3D getest overigens maar zal vast en zeker niets te klagen hebben.
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Hoe zit het met de input lag op dit toestel? Enige ding wat mij angstig maakt om dit toestel aan te schaffen.
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben ook voor een upgrade gegaan. De Samsung UE55F6500 besteld (55 inch). Ik ga nog niet voor ultra HD, vind het extra geld nog niet waard, koop dat dan wel als alle kanalen beschikbaar zijn in 4k, er spelers zijn in 4k, etc.

    Dit wordt mijn eerste 3D tv, dus even Avatar, pacific Rim, planes en gravity alvast gehaald. Ik ga van een 40 inch nu naar een 55 inch, ben dan helemaal klaar voor het WK.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niets zo leuk als foto's van jullie setup. ;)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Goede keuze, heb zelf de UE55F6510 en ben er enorm tevreden over _O_
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de 3D weergave gooi ik de plasma altijd in de dynamische modus.
    Het beeld in de film- of THX-modus is met de 3D bril voor mij veelste donker.

    Beetje te lang bij de MM voor de nieuwste LED tv's gestaan en wilde het liefst meteen op zo'n tv de winkel uitlopen.
    Zeer handige zijn de 2 CI+ modules , kan nu met de tv ook een andere programma opnemen.
    En natuurlijk geschikt voor interactieve televisie van Ziggo.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf geen last van de input lag maar ik kom van een LG 47LW650S en dat is toch wel een set die berucht is om de hoge input lag (al had ik daar er ook geen last van).
    Ik heb wat Killzone: Shadow Fall gespeeld, wat flipper spellen en Call of Duty: Ghosts online en ging zoals gebruikelijk, vaak zelfs beter dan op mijn oude tv dus in dat opzicht ben ik zeer tevreden.
    Heb overigens niet lang zitten gamen want de eerste 200 uur moet je toch een beetje voorzichtig zijn met bijvoorbeeld logo's en hud's van games.

    Ik zet mijn scherm overigens ook in dynamische modus bij 3D, anders was het namelijk toch te donker. Ik moet wel nog wennen aan de actieve 3D, waar ik met passieve 3D gewoon mijn laptop naast me open kon hebben en overdag het gordijn open kon hebben was dat bij actief niet het geval.
    De ST serie heeft geen THX modus maar ik ben er achter gekomen dat THX in veel aspecten gewoon een titel is die weinig betekent.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Is Netflix als app te krijgen op een Samsung UE37D6500? Google geeft geen antwoord, ik vrees dat het niet mogelijk is.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je zal met jouw vraag toch in Samsung moeten zijn ;)

    Helaas zijn fabrieken niet zo snel met maken van app's of nieuwe firmwares.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Samsung site geeft niet echt informatie er over he!aas. Ik had gehoopt dat iemand het toevallig wist :+
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De helpdesk van Samsung had een tijdje geleden wel een oplossing.
    Koop een Samsung BD-speler met daarop de Netflix app.
     

Deel Deze Pagina