1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je in die categorie gaat kijken (2 cilinders) zou ik een MT-07 doen, iets volwassener met 700cc, 180 achterband en aardig wat koppel. Powerwheelies in de 2 waren geen probleem terwijl die "maar" 70pk heeft :p
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Of een leuke KTM Duke :)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    MT-07 was me ook al opgevallen inderdaad. KTM is ook nog wel het overwegen waard. Heel wat anders dan wat ik nu heb, maar ongetwijfeld veel fun. MT-07 is ook niet extreem duur, van KTM ben ik nog niet zo bekend met de prijzen en alle versies.

    Wordt gewoon eens wat gaan proefrijden en zien hoe verschillende bikes me bevallen qua karakter.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2014
    Sjorrit vindt dit leuk.
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Na een street triple r te hebben gehad en een cbr600f sport,wio ik toch weer gaan sparen voor een bike.

    Zal geen sport/supersport model worden.
    maar eerder iets van weer een naked of een sport/tour.
    moet wel een 2 of 3 cylinder zijn.

    Al moet ik zeggen dat ik zo een HD 883 iron ook wel heul stoer vind:+
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dik tevreden over mijn MT-09 nu er Hyperpro onder zit. Ook mijn akra is binnen na bijna 3 maand in bestelling gestaan te hebben

     
    beuker(sr) vindt dit leuk.
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hahah wat dik zeg! Leuk speeltje!
    Die MT09 is ook een 3 cylinder lees ik net :0

    De triple heeft concurrentie gekregen :)
     
  7. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16


    Drive safe and slow boys!
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Aloha allen ;)


    Alles goed met iedereen??

    [​IMG]


    Hier alles perfect, druk maar gewoon prima allemaal.

    De BMW heeft pas 1900 km gereden dus ja ik ga mijzelf diep schamen :)
    Ben in de wintermaanden weer bezig met de andere hobby nml de thuisbioscoop..... lekker herrie in de woonkamer!!!

    Hoop leuke spulletjes gekocht de laatste tijd om het hele huis te laten dansen......en de buren vinden mij een fijn mens ;)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, kan me nog wel eens een filmpje van je herinneren waar een dikke speakerset stond te blazen. :p

    Al enige tijd niet meer op m'n bike gereden, nu ik elke dag met de auto naar werk ga en eerst een andere, eigen auto wil. Dan ooit de bike weg doen en als ik weer geld heb eens kijken voor een leuke tweewieler.
     
    beuker(sr) vindt dit leuk.
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    In de wintermaanden rij ik sporadisch..... alle vuiligheid en pekel moet helemaal pleite zijn.
    Gisteren nog wel wat geprutst en gepoetst aan de motor.

    Heb onlangs de hele thuisbioscoop vernieuwd..... geweldig om daar ook weer aan de slag te zijn.
    Nieuwe 65" led,nieuwe receiver, nieuwe speakers en een monster van een nieuwe subwoofer erbij.

    Die laatste is echt een giller..... Heb van svs de PB13 Ultra gekocht.
    Ding is ontworpen om walvissen op te.roepen geloof ik......hilarisch apparaat haha.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nog steeds op Rotel? ;)
     
    beuker(sr) vindt dit leuk.
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eigenlijk wel jammer dat schadevrije jaren maar op 1 voertuig gaat. Als auto er komt, moet motor de deur uit. Rijd er nauwelijks meer op, is niets meer waard (wellicht onderdelen) en korting gaat naar de auto. Dan loont het niet meer om de bike erbij te houden. Dan wacht ik alsnog wel een tijd voordat er weer een andere bike bij komt naast de auto.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee de Rotels zijn er allemaal uit.

    Alles is nieuw hier weer.....beste opsomming aan spullen.
    Daar komt ie..

    Denon avr 4520 receiver
    Denon dbt 3313ud blu-ray speler
    Sony Kdl 65w 855a
    Klipsch rf7 fronts
    Klipsch reference center
    Klipsch rb61 II side surround
    Klipsch rb61 II rear surround
    Svs PB 13 ultra hoofd subwoofer
    REL Q400 tweede subwoofer

    Fronts ge-bi-amped voor 2 keer 380 watt......de rf 7 is niet vies voor wat extra stroom.
    Hele setup staat in 7.1 nu voorlopig....... meesterlijk geluid!!!

    De oude Rotels hebben het dik 12 jaar fantastisch gedaan..... nu alles digitaal en weer klaar voor de komende jaren.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Pb 13 ultra nice!!

    Heb zelf de pb12 dsp.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    75 kilo blinde woede,de ramen de sponningen uit en de planken los in de vloer!!!

    Had nooit verwacht dat die PB13 Ultra zo'n ontzettende bijlmoordenaar zou zijn.

    Alleen de driver "speaker" zelf weegt al 32 kilo........

    Vul de rest zelf maar in ;)
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaaf om te horen Beuker! Ik heb vandaag nog even gereden, maar het is spekglad en flink veel troep op de weg. Moet nodig me motor wassen na vandaag (dit weekend maar).

    Kwam vandaag nog wel een filmpje van mij tegen toen ik me motor net had (vorig jaar september). De voorband zat er behoorlijk lang op toen en tijdens een rondje rijden kwam ik daar snel achter. Zie onderstaand het filmpje (op 0:06 seconden gebeurt het). Probleem was dat de band nog zat profiel had, maar doordat hij al zolang erop zat was die helemaal hard geworden. Filmpje extra vertraagd om het goed te kunnen zien.

     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
    beuker(sr) vindt dit leuk.
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je echt niet weg moet met de motor dan lekker dat ding laten staan man!!!

    Ik heb voor woon werk verkeer en een boodschapje ook nog een Honda sh150i erbij,maar zelfs die laat ik links liggen.

    Als het zonnetje weer schijnt gaan we weer los :)
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb de scooter vanmiddag ingeruild tegen een ontzettend nette wit blauwe Suzuki gsxf 600 bij motoport Almere.

    De motor is van 2004 maar Is met witte handschoenen bereden.
    De vorige eigenaar kon door medische narigheden niet meer rijden en verkocht de motor aan de dealer.
    Tien jaar oud,werkelijk smetteloos en 45000 km op de klok heb ik er vanmiddag een stuk mee gereden.... en meteen gekocht.

    Hele leuke fiets voor weinig munten en ziet er splinternieuw uit.
    We hebben weer een heerlijke file slaaf erbij :)
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je weer goed voor elkaar Beuk! Ik zelf ben ook al aan het rondneuzen voor 2016.. Wil dit jaar mijn fiets oprijden en dan in 2016 een stuk jonger kopen. Zelf zit ik nog in dubio wat verstandig is. Ben zelf helemaal gek op de nieuwe s1000r, maar ik wil me zelf het nog niet aandoen om op zo'n dure fiets te zitten met mijn ervaring. Rij nu 4 jaar, maar weet dat ik nog aardig me grenzen opzoek en ik het niet waard vind om dan zo'n fiets aan te schaffen. Me maatje heeft een CB1000R en ik moet zeggen dat dat ook heel fijn rijdt, al vind ik hem in de bochten zwabberen. KTM Superduke 990 vind ik ook interessant, maar het is wel KTM.... Honda is daarentegen wat meer betrouwbaar.

    Denk dat het wel meer naked kant opgaat dus...
     
    beuker(sr) vindt dit leuk.
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb episch lang niet gepost, tijd voor een kleine update:

    Ik rij alleen maar Buell tegenwoordig. Naja, bijna alleen maar. De Monster wil ik ook nog wel eens pakken voor een ritje naar het buitenland (als het dus niet stuk mag gaan, haha).

    Ik heb m'n oude YZF750 ingeruild op deze X1:

    [​IMG]

    En kort daarna (jaar later) deze M2 Cyclone erbij gekocht:

    [​IMG]

    Beter wordt het niet. Dat blok is zo ontzettend leuk. En het geluid als je door een tunnel blaast, of langs een rijtje auto's... man, wat heerlijk.

    Echt huilen als de olie ooit op is.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
    beuker(sr) vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina