1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quasar de Duif

    Quasar de Duif Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, kan iemand mij vertellen wat er nu precies meegenomen wordt van je UT van FIFA 12 naar FIFA 13? Beetje jammer als alles gereset wordt.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Alleen de naam van je team en de oprichtingsdatum. spelers, coins, alle andere kaartjes verdwijnen.

    Je kan nog wel op de webapp je oude spelers gebruiken voor je generations team maar daar kan je niet mee spelen. Alleen voor de show!

    Snap niet dat iedereen daar altijd moeilijk over doet. Nieuwe fifa, nieuwe rating, nieuwe kaartjes. Dus oude weg. En coins overnemen zou zorgen dat de markt voor nieuwelingen niet te doen is. Dan worden er zulke gigantische bedragen geboden in het begin. Dus prima dit!

    Nieuwe fifa nieuwe kansen. En die coins komen er toch wel weer!
     
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed dit voor Siemenn omdat hij me vaak genoeg geholpen heeft en ik er 2/3 weken voor krijg, 1 dag na de releasedatum is bijna niet te doen.
    Ik hoop voor je dat je iemand vind:D
    Mijn team van nu, http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#johGLS8NbdYhk
    (wisselspelers moeten nog even gekocht worden)
    Ik snap er niks van Ibra speelt niet goed voor me, bijvoorbeeld: Di natale dribbelt met de bal ipv dat Ibra gaat rennen blijft hij gewoon staan, of als hij rent wordt hij omgeduwd :confused:
    Iedereen heeft wel oranje lijnen maar in Serie A waren zoveel keuzes voor goede spelers dat ik niet wist wie ik moest kiezen.

    Zijn er betere opties voor sommige posities (cam, cdm, cb, rm)?
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Boateng vervangen voor Cambiasso of Willians van Udinese en IF Pepe inruilen voor IF Maggio.

    Dit is puur mijn mening, ik heb deze spelers zelf allemaal ook gehad.
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb m'n nieuwe team bijna klaar. Moet alleen Balo nog maar kom net iets te kort. Heb IF Guarin en IF Vela nog op de trade dus hopen dat ik die snel verkoop.
    Tijdelijk staat Bent nu op de plek waar Balo komt. (goedkope tijdelijke oplossing)
     
  6. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ibra functioneert bij mij ook stuk minder zonder pato naast en robinho achter hem haha, misschien toch iets met groen > oranje te maken dan?:x

    Zou indd maggio IF op de plek van Pepe zetten, voorderest kun je voorin de driekhoek pato ibra met daarachter robinho maken, maar dat is beetje saai en overpowered:9 Ik heb nu kabir ibra met daarachter El Shaarawy, probeer hem eens uit, echt een heerlijke CAM!
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  7. Djeetje

    Djeetje Guest

    El Shaarawy maakt elke verdediging kapot.
    zijn geplaatste schoten zijn echt zo goed en met beide benen ook nog eens.
    bij mij scoorde hij echt alles hij liep 1 op 3.
    Als je ook nog een goed skills kan dan ben je echt onoverwinnelijk met die gast.

    Balotelli MOTM met attribute card is echt overpowerd.
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Das slecht, 1 op 3...ik denk dat je 3 op 1 bedoeld?
     
  9. mussi

    mussi Guest

  10. Djeetje

    Djeetje Guest

    ja dat bedoel ik haha
    zal ik een Silver squad er nog bij maken met El Shaarawy ?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Deze mag dicht, mussi heeft een nieuw deeltje gemaakt. Daar dus verder posten ;).
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina