1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb zelf nu een heel aardig team en ben inmiddels ook 4-5 wedstrijden zonder nederlaag (wat in FUT gezien de geluksfactor soms lastig genoeg is). Ik kom veelal andere gouden teams tegen van niveau 78-83. Erboven of eronder nog niet gehad. Heeft EA dat onmogelijk gemaakt?

    Als dat zo is stop ik met het verder verbeteren van mijn team en ga ik ook nog een “zwakker team” maken met veel verschillende soorten typen spelers van rond de 74-76. Dat lijkt me dan een toffe uitdaging. Ik zit niet te wachten om met mijn 82 squad tegen spelers te komen met 100 chem en ronaldo, benzema ramos in een team oid.


    Mijn team:

    100 chem /82 rating / 4-1-2-1-2 (2) / pers chem rating is van iedereen 10

    -----------------------Fahrmann 81

    Piczek 81 -- Benatia 84 -- Martinez 84 -- R.Rodriguez 83

    ------------------------Alonso 84

    ------------- mkhitaryan 81 -- Schurrle 80--------------------

    --------------------------Gotze 84----------------------------------

    -------Aubameyeang 82—Kiessling 80


    Gotze ben ik nog niet 100% van overtuigd want wordt te makkelijk van de bal gezet en zn schot is niet killing.

    Kiessling staat nu als sterk aanspeelpunt ernaast maar had liever hetzelfde type gehad met net een tikje meer kwaliteit/en wat snelheid zonder dat de hele chem naar de donder gaat. Robben is wat te duur helaas :D
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
  2. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Probeer Kruse eens, ook een aanspeelpunt en heeft wat betere stats.
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ha ja die had ik voor Kiessling en zit nu op de bank :). Die vond ik ook net niet goed genoeg maar toen was mn hele elftal minder dus wellicht nogmaals checken.
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Probeer ipv Gotze eens Calhanoglu!
    Heb ik in mn team, komt aardig goed uit de verf moet ik zeggen.

    Verder in de spits misschien Hernandez? Ik speel in een 433 en Hernandez komt daar ook goed tot zn recht.
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Calhanoglu zit ook op de bank. Die wijziging ben ik al aant testen in de tweede helften :). Scoorde er wel laatste keer mee. Is alleen wel 6 punten minder dan Gotze al zegt dat niet alles. Ik dacht dat Hernandez fysiek te zwak zou zijn en misschien iets teveel het type als aubameyang is. In real life is dat trouwens een kansenmisser van jewelste maar als ik jou hoor doet hij dat in FUT beter. Heb hem nog wel in mn clubitems dus wellicht ook maar eens proberen.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Iemand nog suggesties voor een goede formatie? Ben een beetje klaar met 433-5, begon echt heerlijk maar krijg niets meer voor elkaar. Wilde nu een team maken met Martinez en wat Serie A spelers maar zit te twijfelen. 4231-1 of 2, gewoon 41212 of toch iets anders?
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar met Calhanoglu zijn free kicks net als penalty's dankzij z'n 95 free kick accuracy en 93 curve 8) Z'n shot power en long shots zitten ook tegen de 90 aan dus met hem heb je wel echt een extra wapen in je team wat natuurlijk altijd handig is en al zeker handig bij wedstrijden tegen stugge tegenstanders waar je net die ene lucky longshot of free kick nodig hebt om te winnen.

    Oja hij heeft ook nog is 4* skill moves en 5* weak foot! Tja.. ik zou het wel weten;) maar gezien je team heb je natuurlijk al wat meer coins en snap ik dat je naar de 'betere' opties gaat kijken. Ik heb echter zowel Gotze als Calhanoglu gehad en ondanks de -6 rating vond ik Calhanoglu echt vélen malen beter.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zou voor 4-2-3-1 (1) of (2) gaan. Heb zelf gemerkt dat die double pivot op het middenveld echt belangrijk is dit jaar, oftewel de punt moet naar voren staan met twee controlerende spelers. Dan is 4-2-3-1 ongeacht de variant daarop ideaal.
     
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Haha nee. Dat waren, vond ik, altijd leuke en uitdagende potjes. Bleef ik idd wel scherp voetballen. Nu wil ineens niemand tegen mij spelen, ondanks dat het slecht gaat.
    Ik ben trouwens teruggegaan naar mijn 433(4) eredivisie team en ik speel veel beter met dat team dan met een veel beter team. Slaat gewoonweg nergens op. Heb ook nu 1 potje met een 41212(2) eredivisie team geprobeerd en dat gaat ook veel beter. Eigenlijk super slecht dat dit het geval is...
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Heb even de stats bekeken, Calhanoglu 11 goals in 27 wedstrijden, niet superveel maar wel ook regelmatig wat assists.. En wat Niema al zei, voor de free kicks is het echt een geweldig wapen.
    Hernandez heeft er 16 in 40 wedstrijden ingeschopt.. Dat valt me dan wel weer tegen:+
    Hij heeft 27x in de basis gestaan, en daarin 9 goals gemaakt, en hij is 13x ingevallen, en heeft daarin 7 goals gemaakt.. Misschien is die bruikbaarder als supersub wanneer de tegenstander moe begint te raken

    EDIT: Oh, nvm.. Ik zie dat ik met Gundogan al 86 wedstrijden heb gespeeld.. Terwijl ik die gisteravond pas gekocht heb.. Dus die stats kloppen van geen kant..

    Misschien zijn het het totaal aantal wedstrijden die 'het kaartje' heeft gespeeld?
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Saaslijer /Niema94
    Haha, dat van die statistieken... Bij mij lijkt het nog wel te kloppen maar bij jou lijken de statristieken van andere fifaspelers erbij te zitten.
    Aubameyang doet het bij mij het beste met 6 goals uit 7 wedstrijden. Kiessling doet 5 goals in 12 duels maar brengt vooral fysiek. Heb Hernandez nu weer bij de selectie gehaald en vanavond maar eens testen. Calhanoglu wissel ik af met Ozil. Wat vrije trappen betreft I know, sowieso in real life fan van deze speler want he wat een trap heeft die. Maar vrije trappen vind ik sowieso tot 27 meter behoorlijk goed te doen met iemand die 78+ daarop heeft.

    BTW:
    Gisteren 3 wedstrijden gespeeld nadat ik al bijna geplaatst was en in een flow zat...
    1ste pot speel ik een fenomenale eerste helft. Opponent leek bagger, mijn spelers kwamen continue voor hun man en eindeloos druk op zijn helft. Helaas ondanks 4-5 100% kansen geen goal gemaakt. Tweede helft komt hij voor t eerst in mijn zestienmetergebied. Ik ben dan heel voorzichtig en loop alleen tegen de bal aan, hij valt om en penal :mad:. 1-0 achter en ineens raakt mijn team werkelijk compleet van slag. In de eerste helft 90% passaccuracy en na de tweede helft was dit gezakt naar 68%... wtf. Ik werd compleet overlopen qua veldspel, niets kwam aan en iedereen liet zich aftroeven. 2-0 verloren
    Tweede pot kreeg ik een disconnect en liep het opnieuw niet. Stond 1-0 achter.
    Derde pot liep het weer totaal niet en kwam vrijwel niets aan en regende het kansen op mijn doel. Maar het kwartje viel zeeeer onterecht mijn kant op en 1-0 gewonnen.
    Af en toe is het net een loterij of je mag winnen /goed mag spelen van de game en het mechanisme achter fut.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, die loterij is inmiddels wel bekend ja.. Heb ik ook nog wel eens last van:+

    Uiteindelijk moet mijn team een aanvalskoppel krijgen van Aubameyang en Lewandowski, maar dat wordt nog wel even sparen.. Tot die tijd win ik regelmatig mn wedstrijdjes met de spelers die ik nu heb
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat is ook mijn gedroomde koppel voorin.

    Heb op de cvm gisteren Luiz Gustavo nog gekocht om Alonso te vervangen. De fysieke power van het middenveld (gotze schurle mktiryan en Alonso) was te laag en Alonso is net te traag om gaten te dichten als cvm. Nog niet getest maar ben benieuwd of het een verbetering gaat zijn want op passing ga ik veel verliezen.
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hey guys. Ik zoek nog een goede BPL cdm om in mijn 4-2-3-1(2) opstelling naast Matic (mijn andere cdm) te spelen. Ik zou heel graag Yaya Toure willen maar die is voorlopig wat te duur. Het moet wel een beetje een grote, sterke speler zijn met het liefst ook een goede passing. Dus geen type Eriksen of Tiote niet sterk of die klein zijn. Iemand ideetjes?
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Schneiderling?
    Je hebt al een fysiek sterke speler. Dus een all-rounder zou wel goed erbij passen. Dembele? Ramsey? Fernandinho?

    Speel zelf momenteel 4312, speelt echt heerlijk. Soms alleen wat moeite met goede kansen creeren. Dus twijfel om weer over te stappen naar 433.

    Heb nu als verdediging en middenveld:

    Buffon
    Lichsteiner - miranda - chiellini - sandro
    Nainggolan - de rossi - peryera

    Dit wil ik sowieso zo houden. Eventueel De Rossi voor Pjanic of Marchisio en dan Nainggolan naar het midden.

    Iemand tips voor de aanval?

    Zat zelf te denken aan reus muller costa of hazard costa willian.

    Heb iets van 400-450K te besteden
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Klopt, Alonso vind ik in het echt een wereldspeler, maar voor FIFA is het geen fijne speler.. Ik speel zelf met 2 centrale middenvelders, namelijk Gundogan en Thiago.. Allebei een passing van 80+.. Al is Gundogan de stand in van Luiz Gustavo.. Dus de basis is Thiago en Luiz Gustavo.. Luiz Gustavo voor het vuile werk, en Thiago voor de opbouw
     
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik lees hier veel dat mensen handelen en zo coins verdienen. Ik probeer dit ook al even, maar verlies zelfs coins of verdien zo weinig dat het helemaal niet rendabel is... Kan iemand dit hier eens goed uitleggen??
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Schneiderlin was ik niet zo fan van, maar Fernandinho ga ik eens proberen. En anders misschien Dembele. Thanks voor de goede tips!
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Barbabravo

    Ik heb ook een bpl (vooral met Belgen) gehad en was zelf best te spreken over Fellaini. is een CM maar gemakkelijk naar cvm om te bouwen. Is fysiek zeer goed alleen niet echt snel. Degelijke passing. Maar vond het lekker dat hij veel duels wint en moeilijk weg te zetten is en bovendien een kopduels vrijwel altijd wint. Gezien je Toure zou willen (die ik had in een draft en me uitstekend beviel) komt dit er nog enigszins bij in de buurt al is Toure voor die positie echt buitencategorie.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wanyama is een topper.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina