1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen idee of dat nog steeds zo is maar dat was vroeger wel het geval. De spelers op de bank maken gebruik van de team chemistry. Dus als die hoog is kunnen ze een speler inbrengen die geen links heeft met de rest van het team maar toch veel chemistry heeft.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mooi man, zoals ik al dacht en aan had gegeven,... Iniesta 89!! Suarez had ik eigenlijk niet verwacht, ondanks de doelpunten serie. Grrrrr,....... die is voorlopig niet haalbaar.





    Na mijn weten klopt dit juist niet. Zou ook vreemd zijn,... kun je een dikke speler op de bank zetten van een andere club, nationaliteit en competitie. Dan toch nog een 100% chemistry halen.
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok dan ben ik dus ook sneu. Al zie ik het zelf als een hele slimme methode. Heerlijk om met Ronaldo in de spits te spelen!
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee wat sneu is of niet,...... maar denk dat iedereen vooral zijn eigen ding moet doen. Ik speel wel nagenoeg niet online en vermaak me prima off-line en met enkele vrienden.
    Heb zelf in de tussentijd best wat goede spelers gekocht, maar baal wel dat die prijzen eigenlijk enkel dalen,.... flink ook. ;-(
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik een potje wil spelen geeft die aan dat ik niet over de juiste rechten beschik om deze functie te gebruiken.Nu heb ik mijn Xbox 2 weken en daar zat ook 2 weken Xbox live bij en die is nu denk ik verlopen.Zal dat de reden zijn en zoja hoe los ik dat op?
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Xbox live kopen. Zelf haal ik het altijd hier. Kan zijn dat het bij andere webshops iets goedkoper is maar bij deze heb ik goede ervaringen. Afgelopen 3 jaar hier xbox live gehaald.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok thanx ga morgen eerst even bij primera kijken hoe duur het daar is,want zie op jou link dat je eerst moet inloggen,heb geen zin in dat gedoe
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is inderdaad wel erg veel werk. Kan je beter 60 euro bij Primera betalen.
     
    Robinxb360 en Bidle vinden dit leuk.
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Zeg het maar; Benteke of Lukaku?
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    @Arno24 Check livecodes.nl, ik bestelde er jarenlang. Ze zijn niet meer de goedkoopste maar je hoeft niet in te loggen en gelijk codes in beeld en mail.
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wie zouden jullie in dit team in de spits zetten, Rooney, Sturridge of Diego Costa?

    [​IMG]
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sturridge
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Costa!!

    Heb hem een tijd als spits gehad in mijn Spaanse team en was echt geweldig. Zijn snelheid (85) is prima, maar komt wel wat langzaam op gang (79). Verder houdt hij de bal goed vast met name door zijn hoge strenght rating (91!). Kortom was er erg blij mee en met name voor steekpases. Heb hem verkocht voor Benzema, omdat die beter aansloot in mijn team. Koop hem wellicht nog een keer terug als wisselspeler,......
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2015
  14. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Remy lekker laten staan. Vond dat zo'n beest.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vind Remy wel lekker spelen ja alleen zijn passing is zo ruk. Daarom dacht ik aan Rooney omdat die een betere passing heeft. Iedereen zegt ook wat anders dus ik ga ze maar gewoon lekker stuk voor stuk uitproberen :+

    Bedankt voor de tips guys!
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Psies, iedereen speelt ook weer anders. Pasen voor mijn spitsen vind ik minder belangrijk.
     
  17. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er nog een manier om je custom tactics op te slaan?
     
  18. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Dat zul je elke keer moeten aanpassen bij opstarten van FUT.
     
  19. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand goeie Squad met Tevez erin?
    250k budget
     
  20. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Nog voorkeur mbt opstelling
     

Deel Deze Pagina