1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste team na hard traden is een feit
    4-4-2
    1 Mandanda
    2 Bellerin - Valt mee aan
    3 Mustavi
    4 Otameni
    5 Clichy LB - valt mee aan
    6 Eriksen CM - een fp card gegeven. speelt met orders mee in de aanval
    7 Walcott LM
    8 Kante CM - Blijft achterin bij aanvallen
    9 Vardy S
    10 Lukaku S
    11 Zaha RM

    Vrij krachtig team, met breker Kante en spelverdeler Eriksen op de as, de back zijn enorm snel en aanvallend net als de lm en rm. Spitsen ook prima lijkt mij zo.


    bank
    12 Moreno
    13 van Aanholt
    14 Mane
    15 Kane
    16 Antonio

    Dit team kosten zo rond de 200.000 coins. Ik heb het idee dat na de release dit veel meer waard zal zijn.
    Wat denken jullie hiervan?
     
  2. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    @duur170

    Ik weet niet of 4-4-2 echt zo succesvol gaat worden. Het beste wat je kan doen is een team samenstellen met populaire spelers, want die zullen hoogstwaarschijnlijk stijgen in prijs.

    En nu zijn prijzen laag want wanneer de volledige game uitkomt komen er zoveel coins op de markt dat populaire spelers langzaam zullen stijgen in prijs. Ik heb zelf 500k geïnvesteerd in spelers en hoop dat ze bijna allemaal verdubbelen na een tijd.
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoop echt fifa ergens weer eerder te kunnen krijgen. Afgelopen jaren altijd Fifa eerder kunnen bemachtigen maar mijn gamewinkels waar ik altijd terecht kon bestaan niet meer :mad:. Speel eigenlijk alleen maar FUT en nu ook the Journey. Ik weet dat de game in Dubai al uit is (zat screenshots op twitter). In Amerika dinsdag. Maar denk niet dat het gaat lukken. Al die commerciele winkels van nu die zijn niet zo makkelijk :mad:
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wilde eigenlijk FUT links laten liggen dit jaar. Krijg je zoveel loan spelers dat je haast wel moet spelen... Paar Squad Building challenges gedaan, ook wel geinig. Leuk manier om spelers weg te doen die je toch niet gebruikt.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Hoe zorg jij ervoor dat je Kante achterin blijft dan? En dat Eriksen wel mee naar voren gaat?
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kun je instellen bij de instructies.

    Ondanks dat ik mijn hoogtepunt qua team al gehad heb, toch maar weer begonnen. Nu redelijk team staan en redelijk al kunnen handelen. Redelijk wat Barca spelers erin, zitten toch wel aardige spelers tussen. ;)
    Verder is enkel mijn voorhoede niet zo denderend, maar mijn 10uur zit er al op. Dus nu maar even wachten op de 29ste,.....grrrr.
     
  7. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat denken jullie?

    Kun je beter nu al een teampje kopen of op de releasedag zelf?
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nu, maar beter was een oaar dagen geleden. Mijn team is nu al bijna het dubbele waard. Heb er enkel niet veel aan, want de meeste spelers zal ik toch behouden. Al is het maar voor een B team.

    Helaas kan ik nu even niet meer handelen. 10 uur zijn op en ni tijdelijk de app geblokeerd, moet eerst weer FUT opstarten op de X1. Weer even geduld dus,......
     
  9. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn dan zeker de high rated spelers? de meeste worden juist goedkopere laatste dagen
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hebben jullie al een beetje gemerkt wat in deze FIFA de betere formaties zijn? Ik speelde in vorige FUT-edities altijd 4-3-3 maar wil nu wel eens met twee spitsen spelen. Iemand goede suggesties?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klopt!

    Wat verder ook altijd goed werkt,... wellicht nu nog steeds. Is kijken voor de zilveren spelers. In het begin de beste eruit vissen van verschillende landen. De snelste vleugelspelers etc. In het begin waren deze erg schaars en goedkoop. Zo heb ik de eerste dagen telkens Cifuentes opgekocht voor 300-450 en dan gelijk ze weer te koop zetten voor veel en een paar voor de helft van de prijs. Dit werkt erg goed.
    Heb nu nog een zwik zilveren spelers op de transferlijst staan die ik waarschijnlijk over een maand of 3 weg doe. Dan heeft iedereen zijn gouden team een beetje op de rit en gaan ze kijken naar zilver. In het begin zijn er veel mensen die alle zilveren spelers gelijk dumpen om maar muntjes te krijgen voor een gouden favoriet.

    Sowieso vind ik zelf een zilveren team gebaseerd op een nationaal team het leukst met name met vrienden. Dit omdat je dan altijd iets gelijkere teams krijgt en elke week kijken of er weer een betere special bij zit in TOW.
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Met 4-1-2-1-2 kun je niet fout gaan.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Gewoon doen vanuit je eigen krachten man... Altijd die vieze tactieken van mensen bij FUT, bah!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat ga ik eens proberen :)

    Haha achja ik ben gewoon benieuwd wat andere mensen fijne formaties vinden
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga 4-1-2-1-2 proberen maar dan de variant zonder vleugelaanvallers. Dus met een middenveld CDM, CM, CM, CAM.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ben op dit moment die met vleugelaanvallers aan het proberen maar ik mis een beetje een sterk blok op het middenveld, met maar één CDM. Ga het nog een paar potjes proberen maar denk dat ik dan ook met twee cm's ga spelen.
     
  17. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    wingers zijn wel belangrijk heb ik gemerkt, 2 spitsen worden makkelijker verdedigd
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik speel meestal met twee opstellingen. 4-4-2 en 4-3-3 (2).

    Ligt dan aan de tegenstander waar ik voor kies, maar switch soms ook tijdens de rust.
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    442 in 16 speelde ik er graag mee, in 17 bak ik er niks van... 433(4) met 2 sterke cm`s is mijn favoriete 433
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ook een tijd met 433(4) gespeeld enkel merk dat ik beter kan opbouwen met 433(2),... ook verdedigend voor mij toch iets makkelijker/fijner.
    442 nog niet mee gespeeld in Fifa17, dus ben benieuwd,.... belooft, gezien jouw ervaring, iig dan niet veel goeds.
     

Deel Deze Pagina