1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Films vanaf een USB HD kijken.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lampenkap, 7 jan 2013.

  1. lampenkap

    lampenkap Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste gamers,

    Heb sinds kort de xbox 360 slim 250 GB pack met Halo 4 gekocht.

    Nu wilde ik films en muziek op de HD zetten. Maar in windows laat hij bij netwerk wel de Xbox zien. Maar kan niet de HD ervan benaderen.
    Weet niet of dit zo hoort.
    Toen dacht ik, zet de nodige media op mijn externe HD van 500 GB. Eerst uitgezocht hoe ik deze moet formatteren, zodat windows en de xbox ermee uit de voeten kunnen.
    Dit is na wat zoekwerk is dat 1 partitie met exFAT geworden.

    Mappen aangemaakt en films erop gezet. Maar als ik de HD aan de voorzijde van de USB prik, en ik ga in het menu waar staat dat ik de externe media kan zien, krijg ik de melding dat er niets op de HD staat.

    Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??

    Alvast bedankt,
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij kon de xbox niks groter dan 16 of 32 GB aan via USB toch? Weet het niet zeker though, maar om te voorkomen dat je complete externe HDD's kan gebruiken.
     
  3. lampenkap

    lampenkap Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    O nee he. Wilde ik een spelcomputer welke ik ook als mediaspeler kan gebruiken, loop je tegen tig beperkingen van microsoft op.

    Ik heb hiervoor de xbox 1 gehad en deze als ook als mediaspeler gebruikt. Was daar heel tevreden mee.
     
  4. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf een 320g externe hd, deze geformatteerd in apple format via Mcdrive op de pc (HFS+). Met Mcdrive is de hd gewoon in windows explorer te zien, je kunt er grote bestanden op kwijt. Ook de xbox herkent de hd via USB. LET WEL OP, via deze manier kun je alleen WMV, HDWMV, DIVX en MP4 bestanden afspelen. Ongeacht de grootte. Mkv, isoo en BR bestanden worden niet door de xbox herkend. Dan moet je via de pc streamen met bv ps3mediaserver. Succes!
     

Deel Deze Pagina